Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede betrouwbare online shops.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede betrouwbare online shops.

    Ik zou volgende digi graag online kopen. Ik bestel veel via internet, maar meestal blijven deze bedragen onder de 100, of zelfs 50 euro.
    Ik heb een beetje schrik om een stuk van 600 euro online te bestellen en op voorhand te betalen. Ik ben als de dood dat ze het pakket kwijtraken of gewoon niets afleveren.

    Welke shops zijn te vertrouwen? Geraakt er soms een pakket kwijt? Betalen jullie op voorhand of wordt er onder rembours geleverd?

    Als het geen Nederlands model is, dan is het menu op de camera niet nederlands neem ik aan. Ook is er geen nederlandse handleiding (waar kan je die online vinden?). Maar heeft het ook iets te maken met wat betreft garantie?

    Heleboel vragen, ik hoop dat ik wat antwoorden krijg. Ik heb het zoek-menu gebruikt, maar vond niet helemaal wat ik zocht.

    Groetjes Tine

  • #2
    Re: Goede betrouwbare online shops.

    heb enkel nog maar bij geheugenkaart.be online besteld, maar uitermate tevreden van. goeie service, correcte prijs. en bij vragen altijd correct antwoord terug. levering super.

    T
    Nikon D70

    Comment


    • #3
      Re: Goede betrouwbare online shops.

      Heeft er al ooit iemand een camera bestelt online, deze ook betaalt. En nooit een camera gekregen of geld teruggekregen?

      Comment


      • #4
        Re: Goede betrouwbare online shops.

        Tine: heb je een welbepaalde firma in je hoofd of is het algemeen?

        Sven

        Comment


        • #5
          Re: Goede betrouwbare online shops.

          er zijn veel mensen die problemen hebben of gehad hebben met pakjes verzendingen.
          langs de andere kant zijn er ook veel tevreden mensen. alleen vind ik persoonlijk dat de slechte ervaringen meer gewicht in de schaal leggen als de goede.


          ik begrijp best wat je voelt. vanaf nu rij ik zelf altijd naar Corné als ik nog dingen over de 200 euro bestel. geen gezever met de verzending!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Goede betrouwbare online shops.

            Oorspronkelijk geplaatst door ~Tine~

            Welke shops zijn te vertrouwen? Geraakt er soms een pakket kwijt? Betalen jullie op voorhand of wordt er onder rembours geleverd?
            'k Bestel regelmatig bij www.d95.nl.
            Nooit problemen gehad.
            'k Vraag Pro Forma factuur, dan betalen met IBAN & BIC en een paar dagen later ontvang ik de bestelling.

            Comment


            • #7
              Re: Goede betrouwbare online shops.

              Tine.

              Als je zoveel bang hebt om via internet te betalen + de angst dat de zending verloren gaat + enz.., doe het dan gewoon toch niet...

              Ik doe zoiets ook niet en heb alzo geen slechte ervaringen.

              Steeds ga ik mijn materiaal zelf halen (of word in persoon) gebracht, boter bij de vis, geen misverstanden enz.. Het vraagt iets meer moeite, maar dat heb ik er graag voor over.

              Comment


              • #8
                Re: Goede betrouwbare online shops.

                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                Tine: heb je een welbepaalde firma in je hoofd of is het algemeen?

                Sven
                Wel ja, ik was bij http://www.pixmania.be aan het kijken. Maar dan net ook heel wat slechte ervaringen gevonden op dit forum over deze site. Alhoewel ik zie dat je onder rembours kan laten leveren voor 13 euro extra (die ik er dan wel voor over heb). Dan kunnen ze je volgens toch niet hard "kl**en"?

                @ Parakiet. Wie is Corné?

                Comment


                • #9
                  Re: Goede betrouwbare online shops.

                  Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                  Tine.

                  Als je zoveel bang hebt om via internet te betalen + de angst dat de zending verloren gaat + enz.., doe het dan gewoon toch niet...

                  Ik doe zoiets ook niet en heb alzo geen slechte ervaringen.

                  Steeds ga ik mijn materiaal zelf halen (of word in persoon) gebracht, boter bij de vis, geen misverstanden enz.. Het vraagt iets meer moeite, maar dat heb ik er graag voor over.
                  Mijn vorige digi heb ik ook via internet besteld. Een nederlandse shop en onder rembours. En nog had ik schrik dat het ging mislopen haha . Het is allemaal goedgekomen en ik zou terug willen bestellen bij deze shop, maar ze hebben de camera niet die ik wil.

                  De prijsverschillen in gewone winkel schrikken me af. Ik wil wel een klein stukje rijden, maar ben absoluut geen held op de baan, rijd niet graag ver waar ik niets ken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goede betrouwbare online shops.



                    leuke online 'shop'

                    je hebt persoonlijk contact met de verkoper (corné dus ) en dit is héél handig om dingen te regelen.

                    ik had er een flits + lens besteld. zelf was ik ook niet te vinden voor ups..dus persoonlijke aflevering aan huis gevraagd (door hem, betalen ter plaatste)
                    spijtig genoeg moest ik daarvoor ong 2 weken wachten.

                    aan de ontbijt tafel zei men pa dat hij niets te doen had die zaterdag en vroeg hij of ik dat pakket niet zelf kon gaan halen (met men pa als kaartleessysteem).

                    mailtje om 13.00 naar corné, onmiddelijke reply gehad dat we konden afkomen.
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goede betrouwbare online shops.

                      Spijtig genoeg heeft Corné niet wat ik zoek .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goede betrouwbare online shops.

                        Oorspronkelijk geplaatst door ~Tine~
                        Spijtig genoeg heeft Corné niet wat ik zoek .
                        Mail hem en wie weet kan hij het wel bestellen voor je.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goede betrouwbare online shops.

                          lijkt mij trouwens het leukst als je iets koopt, waarbij je de verkoper kunt aankijken, zeker als je later nog iets wil weten of zo, weet je met wie je te maken hebt, heb wel begrepen uit verschillende verhalen dat de meest narigheid bij de bezorger ligt, en niet bij de onlineshop.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goede betrouwbare online shops.

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                            lijkt mij trouwens het leukst als je iets koopt, waarbij je de verkoper kunt aankijken, zeker als je later nog iets wil weten of zo, weet je met wie je te maken hebt, heb wel begrepen uit verschillende verhalen dat de meest narigheid bij de bezorger ligt, en niet bij de onlineshop.
                            grt,bouk.
                            Dat ben ik volledig met Bouk eens. Kleiner, minder belangrijk spul koop ik vaak via een online shop. Ook al omdat het assortiment groter is. De dure zaken als lenzen en camera's koop ik liever bij een leverancier waar ik heen kan gaan of in ieder geval persoonlijk contact mee kan hebben.

                            Ietsje duurder maakt dan ook niet zo veel uit, als daar maar een stuk garantie en service tegenover staat als dat nodig is.
                            Groeten,

                            Albert Jan

                            Website AJH
                            lidnummer: BD0371NL

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goede betrouwbare online shops.

                              Ik koop de laatste tijd zowat alles online. En ik heb ook al slechte ervaringen achter de rug. Maar keer voor keer zijn ze opgelost zonder dat ik zelf 1 euro uit eigen zak betaalde.
                              Verkeerde levering - teruggestuurd en geld terug gekregen + portkosten voor terugsturen.
                              Pakket verloren - nieuw opgestuurd, de afzender heeft zich bezig gehouden met de afhandeling van de verzekering.

                              Ik betaalde vroeger nooit op voorhand tot een vriend (advocaat) me vertelde dat terugvorderen van overschrijvingen niet moeilijk is ZOLANG het om onlineshops binnen de EU gaat. De consument is qua wetgeving op Europees vlak zeer goed beschermd.

                              m'n lijstje:
                              top-foto.de / geheugenkaart.be / konijnenberg.nl / PIN / digitalo.de / yagma.com / ac-foto.de / atelco.de / oege-energy.de / bromfieldcamera.com / digitalland.de / vienna-camera.com / f-m-shop.de / seame.com / cdrwinkel.com én al een positieve feedback van 61 aankopen op ebay

                              De keerzijde: als je aanbiedingen ziet waarvan je denkt 'dit kan toch niet' wel, dan kan het niet. Better safe then sorry.
                              Last edited by Oliver; 22 januari 2005, 22:46.

                              Comment

                              Working...
                              X