Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Corné

    Ben daarnet eens op de website van Corné geweest Zo een lage prijzen. Weet er ieamand of er zo ook een winkel of leverancier is in België of zijn er belgen die met Corné ervaringen mee hebben.

  • #2
    Re: Corné

    geef corné maar eens in in de search-functie

    zoveel resultaten (en goede meestal)

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Corné

      Ik heb al wet wat aangekocht bij MDcomputers in Blaasveld bij Mechelen. http://mdcomputers.systray.be/

      Geeft uitstekende service en goede prijzen maar wel geen voorraad.
      Groetjes

      Pedro

      Comment


      • #4
        Re: Corné

        Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
        Ben daarnet eens op de website van Corné geweest Zo een lage prijzen. Weet er ieamand of er zo ook een winkel of leverancier is in België of zijn er belgen die met Corné ervaringen mee hebben.
        Corné, zonder twijfel, zonder aarzeling... Ongelooflijke service, gecombineerd met lage prijzen !
        Bestel met gerust hart
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: Corné

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
          Corné, zonder twijfel, zonder aarzeling... Ongelooflijke service, gecombineerd met lage prijzen !
          Bestel met gerust hart
          Greetz, Kariboe
          of je haald het bij corné zelf op.
          bakje koffie gezelig kletsen en goed spullen ontvangen en een goede service.
          Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Corné

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
            Corné, zonder twijfel, zonder aarzeling... Ongelooflijke service, gecombineerd met lage prijzen !
            Bestel met gerust hart
            Greetz, Kariboe
            Kijk eens naar zijn prijs van deze!
            Onvoorstelbaar!
            Wie kan beter?

            Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 70-200/2.8 G IF-ED.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Corné

              Ik heb met Corné de Manfrotto grip 322rc2 besteld.
              Op een weekje alles geregeld (buitenlandse betaling en post)
              Kan hem alleen aanraden.
              Deze grip kost normaal 125-€, en natuurlijk bij Corné minder, veel minder.
              Thx Corné
              (Trouwens geweldige grip, kan hem alleen maar aanraden)
              Ik heb een gewoon stevig volledig metalen statief gekocht, en daarna deze grip besteld. Werk echt geweldig met slechts 1 enkele kneep)

              Yvan
              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

              Comment


              • #8
                Re: Corné

                Ik had heel dringend een rugzak nodig voor ik op reis trok 2 weken geleden.
                Ik begon met de zoektocht op maandag en woensdag gaf corné me de mogelijkheid zijn photo trekker over te kopen voor 220€ (bij hem normaal nieuw 322€).
                Ik zei dat het goed was en hij stuurde hem direct op, zonder dat ik al betaald had. Tot mijn grote verbazing stond die rugzak de volgende morgen aan mijn deur en ik had nog niet eens betaald!!!
                Ik dus snel gaan betalen en de rugzak leek bijna recht uit de verpakking te komen, bijna gloednieuw!
                Tot daar mijn verhaal

                anyway, hij is goedkoop te vertrouwen en ne goude mens
                Als je boven de 500€ koopt brengt hij het gratis aan huis
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: Corné

                  Klinkt allemaal goed, zal daar dan mss de 70-200 f/2,8 VR Nikkor kopen (die is daar echt wel goedkoop )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Corné

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                    Klinkt allemaal goed, zal daar dan mss de 70-200 f/2,8 VR Nikkor kopen (die is daar echt wel goedkoop )
                    Zéér goed idee !!! Je zal daar zeker geen spijt van hebben. Als er iets is wat ik gekocht heb en nog geen miliseconde spijt van gehad, dan is het mijn 70-200 f/2,8 VR wel.

                    mvg Sven

                    Comment


                    • #11
                      Re: Corné

                      Snel ???

                      Ik en collega hebben 2 weken geleden Cf kaart besteld en direct betaald heeft betaling lang ontvangen, na zelf e-mail te sturen antwoorde hij dat deze dag erna 14/1 met UPS zouden opgestuurd worden. Alle 2 nog niks gezien, hij moet niks beloven wat hij niet kan nakomen met levertijd.
                      Dus voor mij Corné
                      Don't force it, just get a bigger hammer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Corné

                        Oorspronkelijk geplaatst door freakydionsoir
                        Snel ???

                        Ik en collega hebben 2 weken geleden Cf kaart besteld en direct betaald heeft betaling lang ontvangen, na zelf e-mail te sturen antwoorde hij dat deze dag erna 14/1 met UPS zouden opgestuurd worden. Alle 2 nog niks gezien, hij moet niks beloven wat hij niet kan nakomen met levertijd.
                        Dus voor mij Corné
                        Dan is er volgens mij iets misgelopen bij UPS. En daar kan Corné dan weer niets aan doen
                        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Corné

                          Oorspronkelijk geplaatst door freakydionsoir
                          Snel ???

                          Ik en collega hebben 2 weken geleden Cf kaart besteld en direct betaald heeft betaling lang ontvangen, na zelf e-mail te sturen antwoorde hij dat deze dag erna 14/1 met UPS zouden opgestuurd worden. Alle 2 nog niks gezien, hij moet niks beloven wat hij niet kan nakomen met levertijd.
                          Dus voor mij Corné
                          Als er nu iets is waar ik niet tegen kan, dan zijn het mensen die bepaalde personen proberen zwart te maken omdat er iets misgelopen is met hun bestelling.
                          Lees eens de quotering van de leden ivm Corné. Iedereen is er super tevreden over. Een kerel die meer dan zijn best doet.

                          Hou er ook mee rekening dat Corné uw post ook leest. Hoe denk je dat dit overkomt??

                          Wees dus in het vervolg voorzichtig met zulke antwoorden. Probeer altijd eerst het met hem te regelen.

                          mvg Sven Michiels

                          Comment


                          • #14
                            Re: Corné

                            Belgen kunnen volgens mij even goed of beter kopen bij Otto www.sdcard.be, deze steunt ook nog dit forum door betaalde publiciteit ! Dat telt voor mij ook mee !! ook niets dan goede ervaringen mee, en nog vele andere bezoekers hier ook ! Dat bakje koffie hoeft niet echt voor mij
                            Last edited by Wimpy; 22 januari 2005, 12:27.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Corné

                              Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
                              Belgen kunnen volgens mij even goed of beter kopen bij Otto www.sdcard.be, deze steunt ook nog dit forum door betaalde publiciteit ! Dat telt voor mij ook mee !! ook niets dan goede ervaringen mee, en nog vele andere bezoekers hier ook ! Dat bakje koffie hoeft niet echt voor mij
                              Misschien wel dichterbij, maar voor bepaalde producten is Corné wel iets goedkoper. Vergelijk de prijs van een NIKON AF-S VR 70-200 f/2.8 maar eens

                              mvg Sven Michiels

                              Comment

                              Working...
                              X