Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit extrafilm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kwaliteit extrafilm

    Heb eens enkele foto's laten afdrukken op de fotocentrale Extrafilm en ik vind ze eigenlijk nog niet zo slecht (ben ook nog maar een prille beginner en het is de eerste keer dat ik foto's laat afdrukken, dus wie ben ik om te zeggen dat de afdrukken goed zijn of niet ). Ook over de gebruiksvriendelijkheid van de site en de levering van de foto's heb ik zeker geen klachten. Het feit dat foto's niet online moeten worden betaald en de faktuur bij de opgezonden foto's zit is voor mij ook al positief
    Op het forum hier, vind ik echter niet veel reacties over deze afdrukcentrale (zowel positief als negatief). Daar ik niet echt een kenner en een beginner ben een vraagje aan mensen die reeds foto's op extrafilm hebben laten afdrukken : zijn de afdrukken er volgens jullie goed of zie ik iets over het hoofd
    Groeten,
    Pascal.

    Nikon D70, eerste kodakske en ben er zeer content van.

  • #2
    Re: Kwaliteit extrafilm

    Extrafilm is goed, net zoals spector want ze zijn eigenlijk 1 en dezelfde. En vergeet niet de meeste van deze labo's gebruiken dezelfde apparatuur. Heb je fuji printers vind ik de kwaliteit het beste maar dat ben ik. De agfa printers zijn voor mij iets minder.

    Ik verkies due extrafilm, photobox, fujifilm etc want fuji printers.

    Pixum, colormailer enz liggen iets achter.

    Maar tja geen van deze alle is evengoed dan mijn lokale printer die ook fuji gebruikt maar waarvoor ik een profiel heb en zodoende print wat ik op mijn scherm zie.

    Comment

    Working...
    X