Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

watsnel.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • watsnel.nl

    Hallo

    Ik heb vandaag een webhostingpakket en domeinnaam besteld bij watsnel.nl
    Heeft iemand ervaring met deze site/host?
    De prijs was niet duur 25 euro voor 1 jaar en dan krijg je 100mb webruimte plus een domeinnaam.
    De reden waarom ik dit vraag is of iemand ervaring heeft,omdat dit de eerste keer is dat een een hostingpakket en domeinnaam neem.

    Alvast bedankt

    Groeten
    John

  • #2
    Re: watsnel.nl

    Ziet er op het eerste gezicht veelbelovend uit ! Let op met je bandbreedte als je veel grote fotos zal plaatsen, je hebt 5GB transfer maandelijks. (kan normaal géén probleem vormen).

    1 database is wat weinig maar je kan er al mee van start gaan, tenzij je zonder php gaat werken ...
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: watsnel.nl

      Ik heb nu mijn website bij mijn provider,daar heb ik 15mb webruimte en 1500mb per maand voor traffic.
      Ook ben ik niet van plan om php te gebruiken,ik wil gewoon de website die ik nu heb Tierra's Gallery bij de nieuwe host plaatsen,zodat ik dan wat meer foto's op mijn site kan zetten.
      Want nu heb ik bijna geen ruimte meer.
      Bedankt voor jou reaktie Kayrun

      Comment


      • #4
        Re: watsnel.nl

        Dan heb je een goede deal gedaan !

        Indien je wil kan je daar wel een galley opzetten met die ene database ...

        Btw, er zit een Cpanel op, dus hoogst waarschijnlijk zit er een gallery pre-installed. 1 klik op een knop en wat gegevens invullen en je gallery staat online !

        greetz
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: watsnel.nl

          Ja volgens mij kun je daar ook een gallery maken,ik dacht ook een forum,gastenboek en teller enzo.
          Maar dat zie ik,als mijn pakket klaar is.
          Ik weet namelijk niks van php en die andere dingen.
          Mijn site die ik nu heb is met dreamweaver gemaakt,tenminste het grootste gedeelte in photoshop elements en in elkaar gezet met dreamweaver.
          Maar als het goed is heb ik volgende week de hostruimte en dan zie ik wel wat de mogelijkheden verder zijn

          Comment

          Working...
          X