Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninklijke Cadettenschool Lier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koninklijke Cadettenschool Lier

    Zijn er mensen die bekent zijn met deze lokatie. Ik ben voornamelijk geintresseerd of dat het mogelijk is om daar een shot te houden met 2 of 3 mensen.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

    tja, ik weet dat de cadetten er reeds een paar jaar weg zijn.

    Het stadsbestuur heeft al enkele jaren plannen om de gebouwen om te vormen tot het nieuwe culturele centrum van Lier, met plaats voor een bibliotheek, het openbare zwembad, de stadsarchieven enzomeer....

    Maar concreet is er nog niks aan de gang, het staat er gewoon leeg en verlaten bij, behalve met de verkiezingen dan richten ze er stembureau's in.

    Nu weet ik niet of je er zomaar binnen kan. In de gebouwen zelf zowieso niet denk ik, maar op het terrein zelf denk ik wel dat die eventueel mogelijk moet zijn, maar dat weet ik dus niet exact.
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

      Bedankt voor de reactie Aragon. Ik merk al dat is iets wat niet meer voor morgen gaat lukken . Ik ga maar eens verder kijken. Misschien wel naar Instituut Lemaire of zo.
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

      Comment


      • #4
        Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

        Ik heb er ooit een jaar mijn broek versleten, als Intermachten.
        Ons doel was er ongezien buiten geraken.
        Om terug binnen te komen gebruikten we gewoonweg de poort, omdat iemand van onze collega's toch 'van wacht' was.

        Spijtig genoeg kan ik je nu niet helpen.

        hesy.be
        BD0319BE

        Comment


        • #5
          Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

          Ik woon daar in de buurt en het is eigenlijk vrij simpel om er binnen te geraken. Overdag worden sommige van de loodsen gebruikt door de groendienst van de stad en dan staat de achterpoort open. Je vind deze in de Boomlaarstraat aan het kruispunt met de Vredelaan. Auto parkeren en te voet binnen gaan. het is nog een heel stukske wandelen, want dat terein is vrij groot.
          Vroeg genoeg komen want ik denk dat ze de poort wel dicht doen als de mannen gedaan hebben met werken!

          Als ik foto's zou willen trekken dan zou ik niet te lang daarmee wachten. Ze hebben al heel schone dingens gesloopt. Hier en daar kan je ook in de gebouwen zelf wel binnen geraken denk ik.

          Laat iets weten wanneer je gaat, als ik tijd heb wil ik wel gidsen

          Canon EOS 300D, kitlens +Sigma 70-300 f/4-5.6 APO Macro II D

          Comment


          • #6
            Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

            Bedankt Jippie, zodra ik plannen heb zal ik zeker even contact met je opnemen.
            Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
            Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

            Comment


            • #7
              Re: Koninklijke Cadettenschool Lier

              @Jippie : Is het niet zo dat die tereinen gebruikt worden door jeugdbewegingen ? Als dat zo is moet er toch een mogelijkheid zijn om in het weekend een bezoekje te brengen ?

              Comment

              Working...
              X