Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw opkomend model eos?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw opkomend model eos?

    Hallo bd'ers,

    Ik las laatst de cash back actie van de eos 300d op jullie site.
    Is het soms zo dat canon dit doet aangezien er een nieuwere eos op de markt komt?

    Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,

    FT
    Canon EOS350D + 18-55 Kitlens + 1GB Sandisk

  • #2
    Re: Nieuw opkomend model eos?

    Natuurlijk komt er een nieuw model EOS, alleen weet niemand wanneer en nog minder wat

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw opkomend model eos?

      Ja, we wachten allemaal in spanning af
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw opkomend model eos?

        De cash back actie is een jaarlijks terugkerende traditie in de VS tegen het jaar einde.

        Nu dus ook in Europa.

        Dit is geen aanwijzing dat de 300D zal vervangen worden.

        Daarvoor moet je minstens nog 2 maand wachten.

        Jan.
        Last edited by Jan_10D; 15 december 2004, 06:58.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw opkomend model eos?

          Oorspronkelijk geplaatst door Flying Thunderball
          Hallo bd'ers,

          Ik las laatst de cash back actie van de eos 300d op jullie site.
          Is het soms zo dat canon dit doet aangezien er een nieuwere eos op de markt komt?

          Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

          Met vriendelijke groet,

          FT
          Die cashback is omdat de EOS 300D niet meer concurentieel zou zijn tov de nieuw geborenen (ic. Nikon D70 en Pentax ist Ds.) Straks komt er nog eens een Olympus E 300 bij en dan wordt het dringen daar vooraan. Omdat de EOS 300D wat ouder begint te worden niets negatiefs mee bedoeld) dient Canon zijn prijs aan te passen om het concurentieel te maken.

          Wat betreft nieuwe EOS: die was eigenlijk al verwacht met de Kina, maar iedereen schijnt te gokken op de PMA van maart volgend jaar...
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw opkomend model eos?

            Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
            Die cashback is omdat de EOS 300D niet meer concurentieel zou zijn tov de nieuw geborenen (ic. Nikon D70 en Pentax ist Ds.) Straks komt er nog eens een Olympus E 300 bij en dan wordt het dringen daar vooraan. Omdat de EOS 300D wat ouder begint te worden niets negatiefs mee bedoeld) dient Canon zijn prijs aan te passen om het concurentieel te maken.

            Wat betreft nieuwe EOS: die was eigenlijk al verwacht met de Kina, maar iedereen schijnt te gokken op de PMA van maart volgend jaar...
            Waarom doet Nikon dan ook al een cashback op zijn D70 in Duitsland? Loopt de D70 niet goed misschien tov 300D en/of 20D?
            Ik denk ook eerder dat het gewoon een verschijnsel uit de US is dat zo langzamerhand aan het overwaaien is (net zoals Halloween )
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw opkomend model eos?

              Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
              Waarom doet Nikon dan ook al een cashback op zijn D70 in Duitsland? Loopt de D70 niet goed misschien tov 300D en/of 20D?
              Ik denk ook eerder dat het gewoon een verschijnsel uit de US is dat zo langzamerhand aan het overwaaien is (net zoals Halloween )
              De D70 zal nog steeds goed lopen. Maar in deze sector is het zaak om de concurrentie een stapje voor te zijn. Zoals gezegd, de ist Ds en de eVolve (E300) proberen nu ook een voet tussen de deur te steken en Nikon wil geen marktaandeel verliezen.
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw opkomend model eos?

                nou dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een eos300d,waar ik naar op zoek ben.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw opkomend model eos?

                  Oke bedankt voor jullie info!
                  Jullie verwachten niet al de nieuwe eos verschijnt dat hij dan nog verder in prijs daalt?
                  Canon EOS350D + 18-55 Kitlens + 1GB Sandisk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw opkomend model eos?

                    Ik ben ook zo een twijfelaar

                    Moet ik nu de 300D kopen(= goedkoop!) en een lekkere lens. Of wacht ik beter tot de zomer en koop ik mij een (betere) opvolger met een iets mindere lens.

                    Ik denk dat ik maar beter wacht tot in juni volgend jaar, dan heb ik direct een nieuw model met wss wel extra toepassing. Ik hoop dat het wachten het zal waard zijn !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw opkomend model eos?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Flying Thunderball
                      Oke bedankt voor jullie info!
                      Jullie verwachten niet al de nieuwe eos verschijnt dat hij dan nog verder in prijs daalt?
                      Jazeker.

                      Het nieuwe model heeft gewoonlijk dezelfde prijs als het oude model nu.

                      En meestal kan je op dat moment het oude model in einde reeks kopen aan een 30 % lagere prijs.
                      En tweedehands voor ongeveer de helft van de prijs.

                      Bijvoorbeeld:
                      D60 en 10D en 20D : 3000 euro en 2200 euro en 1500 euro.
                      1D en 1DII : 6000 euro en 4200 euro.
                      1Ds en 1DsII : 10000 euro en 7000 euro.

                      Als je veel wil (be)sparen moet je gewoon veel geduld hebben.

                      Jan.
                      Last edited by Jan_10D; 15 december 2004, 16:06.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw opkomend model eos?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                        Ik ben ook zo een twijfelaar

                        Moet ik nu de 300D kopen(= goedkoop!) en een lekkere lens. Of wacht ik beter tot de zomer en koop ik mij een (betere) opvolger met een iets mindere lens.

                        Ik denk dat ik maar beter wacht tot in juni volgend jaar, dan heb ik direct een nieuw model met wss wel extra toepassing. Ik hoop dat het wachten het zal waard zijn !
                        Bekijk het zo, heb je nu een toestel waar je tevreden mee bent en kun je wachten. Blijf dan even wachten tot het voorjaar, dan weten we meer. Misschien komt er wel een nieuwe uit, misschien niet.

                        Heb je geen toestel waar je tevreden over bent, denk dan eens aan al die fotomomenten die je gemist hebt.

                        En bovendien, dat nieuwe toestel mag dan wel weer meer mogelijkheden hebben, maar heb je ze ook nodig.

                        Het gadget gehalte van dit soort dingen is erg hoog. En daar weet ik alles van.
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw opkomend model eos?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                          Ik ben ook zo een twijfelaar

                          Moet ik nu de 300D kopen(= goedkoop!) en een lekkere lens. Of wacht ik beter tot de zomer en koop ik mij een (betere) opvolger met een iets mindere lens.

                          Ik denk dat ik maar beter wacht tot in juni volgend jaar, dan heb ik direct een nieuw model met wss wel extra toepassing. Ik hoop dat het wachten het zal waard zijn !
                          Ik heb begin dit jaar beslist geen 10D te kopen en te wachten op zijn opvolger, ik heb daar zelf geen spijt van gehad.
                          Maar je moet iig zelf je keuze maken of je kunt wachten, ik had eerst gedacht dat het maximaal 3 maand zou duren, heeft uiteindelijk 8 maand geduurd alvorens ik een 20D in mijn handen had.
                          Dat de 300D vervangen wordt in het voorjaar staat echter niet vast, er is net een zwarte versie van uitgebracht, mogelijkerwijze wil Canon het model op deze manier 'rekken' tot het einde van het jaar.
                          Ik zou niet verbaasd zijn mocht Canon een 3000D uitbrengen, een nog goedkoper toestel dan de 300D (600 ? EUR).

                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw opkomend model eos?

                            Waarom wachten als je nu een EOS 20D kunt kopen met alles er op en eraan wat je wenst en nodig hebt?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw opkomend model eos?

                              Prijs verschil tussen een zwarte 300D vs 20D is zo maar eventjes 350€

                              Das de prijs van een grip+filter+2GB card+...

                              Comment

                              Working...
                              X