Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

    Ben van plan om dit toestel aan te schaffen bij sdcard.be (online), maar ik hier verder geen informatie gevonden ivm ervaringen met deze firma. Is er iemand die reeds klant is daar?

  • #2
    Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

    Euh, Otto...?
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

      heel tevreden klant van
      elke keer correcte behandeling + goeie service
      Nikon D70

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

        Moet zeggen dat ik gemengde gevoelens heb.
        Ik bestelde er begin oktober wat materiaal waaronder een inktpatroon.
        Alles was binnen de kortste keren bij mij thuis(zondagavond besteld en dinsdag voormiddag thuis geleverd) dus dit is wel super.
        Uiteindelijk bleek er iets mis met dat reeds vernoemde inktpatroon.
        Ik contacteerde hen hierover waarop ik direkt reactie kreeg mijn gegevens en type van mijn printer door te mailen omdat ze mij direkt een nieuw gingen op sturen.
        Ondertussen zijn we een paar weken verder, heb ik 3 maal mijn gegevens gestuurd(2x via mail en 1x over het contactformulier op hun site) en hoor ik niks meer van hen.
        Dus dit valt wel tegen .

        Philippe

        Comment


        • #5
          Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

          Ik heb al mijn materiaal daar gekocht.
          Steeds goede ontvangts, en je mag afhalen wanneer je wil, ook in het weekend, toch makkelijk he.
          Materiaal is steeds tip top in orde.
          Prijzen zijn heel goed.
          Dus.
          Groetjes Staf

          Comment


          • #6
            Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

            Oorspronkelijk geplaatst door phile
            Moet zeggen dat ik gemengde gevoelens heb.
            Ik bestelde er begin oktober wat materiaal waaronder een inktpatroon.
            Alles was binnen de kortste keren bij mij thuis(zondagavond besteld en dinsdag voormiddag thuis geleverd) dus dit is wel super.
            Uiteindelijk bleek er iets mis met dat reeds vernoemde inktpatroon.
            Ik contacteerde hen hierover waarop ik direkt reactie kreeg mijn gegevens en type van mijn printer door te mailen omdat ze mij direkt een nieuw gingen op sturen.
            Ondertussen zijn we een paar weken verder, heb ik 3 maal mijn gegevens gestuurd(2x via mail en 1x over het contactformulier op hun site) en hoor ik niks meer van hen.
            Dus dit valt wel tegen .

            Philippe

            Hallo Philippe

            Ik denk dat u uwe mailbox dient te ledigen of het door u opgegeven adres is niet correct want de emails komen telkens terug.

            **********************************************
            ** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
            ** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **
            **********************************************

            The original message was received at Mon, 13 Dec 2004 18:57:23 +0100
            from outmx002.isp.belgacom.be [195.238.3.52]

            ----- Transcript of session follows -----
            <EMAIL ADRES UIT PRIVICAY REDENEN VERWIJDERD>... Deferred
            Warning: message still undelivered after 4 hours
            Will keep trying until message is 2 days old
            Last edited by Otto Knap; 14 december 2004, 14:14.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

              Ik kocht recentelijk 20D + grip bij sdcard.be, prijzen camera's zijn zeer goed voor België, prijzen lenzen zijn te vergelijken met 'Duitse prijzen' , service is OK

              Comment


              • #8
                Re: Canon Eos 300 D Black + EF-S 18-55mm f3.5-5.6 lens and batterygrip

                Otto neemt steeds tijd voor uitgebreid info te geven aan zijn klanten, en is bijna altijd bereikbaar.
                Zo heb ik eens een paar jaar geleden (toen de D60 uitkwam), meer dan een half uur aan de foon gahangen voor info en de man was niet te beroerd om al mijn vragen te beantwoorden, geen vraag was teveel
                Ik moet ook zeggen dat je hartelijk wordt ontvangen en ook daar wordt alle tijd en bijkomende info gegeven over je product.
                Zo kocht ik een tijdje geleden 2 batterijen, eens thuis opgeladen merkte ik dat er ééntje defect was, onmiddellijk gemeld via foon en mocht de defecte bat zo meteen komen omruilen.

                Alleen stelt de man zich hier op het forum soms nogal ongelukkig op,(antwoorden op bepaalde threads) alsook de vorm van reclame voeren op zijn website (hot news is soms wel echt )
                Dat geeft soms wel een verkeerd beeld van Otto want uiteindelijk is de service
                Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                Comment

                Working...
                X