Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trekking fotorugzak voor all-in??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trekking fotorugzak voor all-in??

    Ik ben op zoek naar een fototas waar ook een laptop in meekan.
    ik kwam bij deze uit maar bij enkele reviews las ik dat sommige laptops er helemaal niet in kunnen(te groot,...)?

    zijn er mensen hier die die tas hebben en die er ervaringen mee hebben?

    PS: kan ik in die tas de grip aan mijn camera eraan laten(in de tas die ik nu heb gaat dat niet, daarom de vraag )?

    Alvast bedankt

    Sam
    Last edited by Hellcat; 14 december 2004, 18:16.
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

  • #2
    Re: Lowepro computrekker

    zijn er misschien nog andere rugzakken waar een laptop in meekanof misschien een ander alternatief?
    Last edited by Hellcat; 14 december 2004, 07:04.
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro computrekker

      ik heb deze tas.

      persoonlijk vind ik het laptop gedeelte ook niet al te groot. zo nen dikke dell zal er denk ik nie inkunnen. of het gaat spannen. je krijgt er een standaard ringmap in.
      persoonlijk zou ik nooit een laptop in een zo een fototas steken hoor. als je al je riempjes heb aangetrokken (borst riem, heupriem, schouder riemen) dan geeft dit toch wel een serieuze druk op je laptop.

      als fototas vind ik deze tas echt wel goed. maar ik vrees ervoor dat jeje grip gaat kunnen aanlaten. (denk da ge dan toch naar de nog duurdere modellekes gaat moeten zien)

      mijne zit nu redelijk vol. maximaal gaat er een d70, flitser, kitlens,50mmlens,sigma105mmnikkor70-200en een groothoeklens in.

      in de andere vakken steekt er nog veel andere brol (3 snelladers alle kabels, 8 pillekes, kleine peer, grote peer..... 2m² doek......)

      Comment


      • #4
        Re: trekking rugzak

        bedankt immage

        deze dus best niet nemen dan?
        ik ga mijn vraag dan herstellen;
        welke fotorugzak raden jullie mij aan om mee op reis te gaan (er veel mee wandelen en liefst zodat ik alles bij me heb(300D, bigma, flits, twee kleine lensjes, laders,...) en er eventueel nog wat andere brol in kan steken (KW, eten,...)
        liefst ook zodat ik de lader aan de camera kan houden

        alvast bedankt

        Sam
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: trekking fotorugzak voor all-in??

          versta me niet verkeerd hoor. ik ben enorm content van die computrekker. maar om de grip eraan telaten dat lijkt mij echt wel krap.

          moet het een rugzakzijn?

          of een tas.

          ik persoonlijk heb liever een rugzak.
          Last edited by immage; 14 december 2004, 19:06.

          Comment


          • #6
            Re: trekking fotorugzak voor all-in??

            Ik heb de Crumpler Brian's Hot Tub.
            Daar moet een laptop in passen, maar ik heb het nog nooit geprobeerd (bij gebrek aan laptop).

            Fijne tas.
            Nikon D70 links: www.nikond70.nl
            Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

            Comment


            • #7
              Re: trekking fotorugzak voor all-in??

              @immage: ja liefst een rugzak, tis voor me te gaan wandelen enzo hé
              @Jocrisse_nl: is daar dan een apart compartiment voor voorzien? hij ziet er allicht wel schoon en stevig uit
              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                Mijn Dell Insprion 8600 (wide screen 15.4") past net in mijn Tamrac 759.

                Grip hoeft niet van mijn 10D in die Tamrac en ook niet voor in de Lowepro Dryzone 100.


                Groetjes, Kris.
                My work: VICTORIE.com

                Comment


                • #9
                  Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                  ik weet niet hoor, maar ofwel gaje naar de tassen moeten gaan kijken ofwel ga je naar een grotere en dus duurdere rugzak moeten gaan.

                  heb ff gekeken op de site van lowpro en qwa grootte zij ze +- gelijk.
                  en bij de grotere spreken we toch al over een prijs X3. en dit eigenlijk lauter om de grip erop te kunnen laten.
                  ge gaat dan ook meer plaats hebben maja ge moet ook het gerief hebben om erin te steken hé. .

                  Comment


                  • #10
                    Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                    @Jocrisse_nl: is daar dan een apart compartiment voor voorzien? hij ziet er allicht wel schoon en stevig uit
                    Ja, bij de linkerfoto is het het opstaande deel. Het zit vast (maar kan ook losgemaakt worden, klittebandconstructie) aan de achterkant, aan de 'flap' waar je de rugzak openritst. Hij zit op je rug tegen je rug aan, maar met voldoende bescherming ertussen om daar niets van te voelen.
                    Inderdaad een stevig zakje. Na mijn wintersport kan ik je (hopelijk niet) vertellen of de inhoud een stevige val op of naast de piste aankan.
                    Nikon D70 links: www.nikond70.nl
                    Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

                    Comment


                    • #11
                      Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                      bedankt allemaal
                      ik denk dat ik voor de crumpler zal gaan. Ziet er een stevige zak uit en zeker groot genoeg(als ik naar de foto kijk zit er precies een mark II in ofzo, hij heeft allicht geen interne flash en die zal wel bijna even groot als men 300d+grip...hopek toch ). ik vind het design ook wel mooi trouwens
                      Last edited by Hellcat; 14 december 2004, 19:42.
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment


                      • #12
                        Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                        Sedert afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een LowePro Nature Trekker AW II

                        Supersterk, heel comfortabel om dragen en je raakt er je hele arsenaal in kwijt.
                        Is voorzien van een zogenaamd "Daypack", dat je apart kan dragen of aan de rugzak kan bevestigen, om bijvoorbeeld je eten in mee te nemen (ik steek mijn boterhammen met choco liever niet tussen mijn lenzen ), en een systeem om je statief aan te bevestigen.

                        Kost wel aardig wat eurootjes, maar dan ben je wel voor tientallen jaren (uit)gerust.

                        seppuku.

                        Comment


                        • #13
                          Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                          Sedert afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een LowePro Nature Trekker AW II
                          Heb ik ook, eens gevuld is dat ding echter gewoonweg loodzwaar om mee op pad te gaan. Ligt wel altijd in de auto en gaat mee op reis als "basiskamp" maar om te stappen verkies ik toch liever het Street and Field System van Lowepro. Ik heb mijn Canon lenstassen laten aanpassen om ze er op te gebruiken (niet door Canon maar door een schoenmaker ) : http://www.vanrafelghem.com/fotos/LP...9_140224_1.htm

                          Comment


                          • #14
                            Re: trekking fotorugzak voor all-in??

                            is die nature trekker aw 2 ook uitgerust om er een laptop in te krijgen?
                            ziet er groot uit en met veel accessoires (op de site van lowepro staan fotos met zo twee aparte zakken langs de zijkant van de zak, zijn dat die daypacken??)
                            hij ziet er ook wel goed uit om mee te trekken (all weather cover enzo...)

                            da wordt hier een moeilijke keuze
                            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                            Comment

                            Working...
                            X