Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs

    Zelf ben ik in het bezit van een canon powershot A80 waar ik zeer tevreden over ben. Mijn vader wil nu de A95 kopen wat vinden jullie van de A95.
    En is dit een koopje of niet canon powershot A95 + Compactflash van 256 MB voor de prijs van 399 EURO.
    Of is er momenteel iets beters op de markt in deze prijsklasse ?

  • #2
    Re: Prijs

    nikon coolpix 4800, ook met sd-kaartje, voor zelfde prijs tegenwoordig.

    heeft 8x zoom, 4 Mp, en (voor mij) het beste merk!!

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Prijs

      Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
      nikon coolpix 4800, ook met sd-kaartje, voor zelfde prijs tegenwoordig.

      heeft 8x zoom, 4 Mp, en (voor mij) het beste merk!!
      Deze Nikon kun t u niet gaan vergelijken met een Canon A85 of A95 PowerShot.

      De Nikon is als één van de slechtste kamera's getest door DigtalPhoto.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Prijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Strandjutter
        Zelf ben ik in het bezit van een canon powershot A80 waar ik zeer tevreden over ben. Mijn vader wil nu de A95 kopen wat vinden jullie van de A95.
        En is dit een koopje of niet canon powershot A95 + Compactflash van 256 MB voor de prijs van 399 EURO.
        Of is er momenteel iets beters op de markt in deze prijsklasse ?

        Dit is op dit moment één van de meest verkochte toestellen. Wel even kijken dat de Canon wederverkoper de batterijlader, car-adapter en de oplaadbare batterijen niet heeft vervangen door 4 normale AA-batterijen want dan betaald u te veel !
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Prijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          Deze Nikon kun t u niet gaan vergelijken met een Canon A85 of A95 PowerShot.

          De Nikon is als één van de slechtste kamera's getest door DigtalPhoto.
          ik vraag me af waarom de vergelijking niet opgaat met mijn CP 4300 kan ik alles instellen, misschien meer dan met de Canons. Mischien dat de 4800 dat niet heeft, perfect ben ik niet op de hoogte, maar aangezien het een opvolger is, verwacht ik toch ook dat goede. Ik snap niet waarom de vergelijking niet opgaat. En dat Nikon slecht uit de bus komt: waarmee werd vergeleken??? Wat was er slecht? Neem alles op, maar wees kritisch tegenover kritiek!!!

          Misschien dat mijn 4300 pakken beter is dan de 4800 (zal moeten blijken na tests van de 4800), maar ik zou van Nikon toch verwachten dat de perfecte trend van de 4300 zou verdergezet worden.

          @ stradjutter: wat de prijs betreft:dit hangt af van het risico dat u wilt lopen. In de VS pakken goedkoper, ook duitsland zou ik eens nakijken!!!!!!!!!

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Prijs

            Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
            ik vraag me af waarom de vergelijking niet opgaat met mijn CP 4300 kan ik alles instellen, misschien meer dan met de Canons. Mischien dat de 4800 dat niet heeft, perfect ben ik niet op de hoogte, maar aangezien het een opvolger is, verwacht ik toch ook dat goede. Ik snap niet waarom de vergelijking niet opgaat. En dat Nikon slecht uit de bus komt: waarmee werd vergeleken??? Wat was er slecht? Neem alles op, maar wees kritisch tegenover kritiek!!!

            Misschien dat mijn 4300 pakken beter is dan de 4800 (zal moeten blijken na tests van de 4800), maar ik zou van Nikon toch verwachten dat de perfecte trend van de 4300 zou verdergezet worden.

            @ stradjutter: wat de prijs betreft:dit hangt af van het risico dat u wilt lopen. In de VS pakken goedkoper, ook duitsland zou ik eens nakijken!!!!!!!!!
            De opmerkingen van Otto moet je niet al te serieus nemen. Lees alle post, van de afgelopen tijd, van Otto maar eens na en je zal zien dat hij gewoon een probleem heeft met Nikon en een grote voorliefde voor Canon.

            Waarschijnlijk verdient Otto gewoon meer aan een Canon camera en hoopt hij op deze manier klanten te bewegen een Canon te kopen.
            http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

            Comment


            • #7
              Re: Prijs

              Sla gewoon de pagina's 34 tot en met 39 van het januari nummer 2005 van het duitstalige magazine DigitalPhoto van uitgeverij Falkmedia en u weet waarom u de Nikon 4800 nooit dient te kopen en dat er betere keuzes zijn.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Re: Prijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                Sla gewoon de pagina's 34 tot en met 39 van het januari nummer 2005 van het duitstalige magazine DigitalPhoto van uitgeverij Falkmedia en u weet waarom u de Nikon 4800 nooit dient te kopen en dat er betere keuzes zijn.
                Klopt , op dpreview komt hij er ook niet sterk uit .
                http://www.dullaert.net

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs

                  De A95 wordt zowat overal geprijsd als een aanbod met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
                  Ik denk niet dat je iets beters gaat vinden voor die prijs

                  sugar
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs

                    Het is niet de bedoeling dat jullie onder elkaar beginnen ruzie te maken hé.
                    Ok. maar het is toch wel vreemd dat in een stad waar ik in totaal vier winkels ben gaan bekijken dat er zo een groot prijsverschil op zit.
                    Drie van de vier vroegen 450 - 470 Euro. Eén winkel 399 + card van 256 mb .
                    Je vraagt je dan af hoe is het in godsnaam mogelijk.
                    Wat bedoel je eigenlijk Otto dat er winkeliers zijn die de doos openen waarin het toestel zit en er sommige onderdelen zouden uithalen?
                    Als consument kan je toch controleren of alles wel degelijk in de doos steekt wat er normaal in zou moeten zitten.
                    Anderzijds gaat deze winkelier via deze reclame die hij toe past zeker veel meer toestellen verkopen dan de anderen denk ik toch.
                    Is er iemand onder jullie die al met beide toestellen heeft gewerkt ( A80 - A95 ).

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Strandjutter
                      Het is niet de bedoeling dat jullie onder elkaar beginnen ruzie te maken hé.
                      Ok. maar het is toch wel vreemd dat in een stad waar ik in totaal vier winkels ben gaan bekijken dat er zo een groot prijsverschil op zit.
                      Drie van de vier vroegen 450 - 470 Euro. Eén winkel 399 + card van 256 mb .
                      Je vraagt je dan af hoe is het in godsnaam mogelijk.
                      Wat bedoel je eigenlijk Otto dat er winkeliers zijn die de doos openen waarin het toestel zit en er sommige onderdelen zouden uithalen?
                      Als consument kan je toch controleren of alles wel degelijk in de doos steekt wat er normaal in zou moeten zitten.
                      Anderzijds gaat deze winkelier via deze reclame die hij toe past zeker veel meer toestellen verkopen dan de anderen denk ik toch.
                      Is er iemand onder jullie die al met beide toestellen heeft gewerkt ( A80 - A95 ).
                      De meeste winkeliers geven een prijs af voor het kale toestel zonder de batterijlader, car-adapter en oplaadbare batterijen. Canon heeft namelijk twee versies. De basisset met 16 of 32 MB CF kaart en niet herlaadbare AA batterijen. En de versie met batterijlader, car-adapter en oplaadbare batterijen
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment

                      Working...
                      X