Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

    Juist terug uit Duitsland van bij Top-Foto. Ben nu trotse eignaar van een D70 met 18-70 kit. Kocht ook een Sigma 70-300 Apo.
    Wat bleek toen ik thuis kwam, een Sigma voor Canon

    Stom van mij om niet te kontroleren in Duitsland. Maar Ingo van Top-Foto zei hetzelfde over hem.
    Echter geen nood Ingo stuurt de Sigma met Nikon vatting met taxipost op en ik stuur hem de Canon terug.

    Les : controleer eerst alles voordat ge vertrekt.
    Maar allée de batterij is op aan het laden en ik kan toch reeds proberen met de kit lens, beter dan niets.
    Voor diegenen die nog naar Düren rijden. Het is er zeer druk, Kerstmarkt
    Last edited by Monty; 10 december 2004, 12:46.
    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

  • #2
    Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

    Mmm, Gluhwein!

    Ik ga er binnenkort ook mijn D70 (al dan niet met kitlens) halen. In de week zal 't beste zijn, zeker...?

    Johan
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

      Volgens Ingo is in de week het beste. Zaterdags staat de winkel (en deze is zeer zeer klein) afgeladen vol met Belgen.
      Ik zou zeggen drink een paar warme wijntjes terwijl ge wacht, maar ge moet ook nog naar huis met of zonder rode neus.
      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
      Konica Minolta Dimage A2
      Lumix FX-30

      Comment


      • #4
        Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

        Allee Monty , proficiat met je aankoop. Je zult er nog veel plezier aan beleven
        Prettig weekend , maar da zal "nie mankeren" zeker met uw nieuw speelgoed !!!
        ***Ne kodak en ne zak...***

        Comment


        • #5
          Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

          Oorspronkelijk geplaatst door Monty
          Volgens Ingo is in de week het beste. Zaterdags staat de winkel (en deze is zeer zeer klein) afgeladen vol met Belgen.
          Ik zou zeggen drink een paar warme wijntjes terwijl ge wacht, maar ge moet ook nog naar huis met of zonder rode neus.
          Ik moet ook nog eens naar daar rijden om een D70 die er voor me klaar ligt af te halen.
          Weet iemand of je er makkelijk met je bankkaart (EC) kan betalen of e.v. VISA of neem je voor alle zekerheid gewoon kontant geld mee ?

          Ollie.

          Comment


          • #6
            Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

            Alleen contant geld bij Top photo.
            Geen betaalkaarten.

            Comment


            • #7
              Re: Trotse eigenaar van een D70, maar pech met Sigma

              In ben gisteren nog bij Top Foto geweest, kon het niet laten, heb mijn Sigma Canon versie gaan omruilen voor een Sigma Nikon.
              Je kan wel betalen met een betaalkaart als er Maestro opstaat en dit tot 1.200 €, zeker bij de bekende banken vb gisteren zag ik iemand uit België betalen met KBC kaart. Fortis werkt ook.
              Visa en andere betaalkaarten werken ook.
              Je kan natuurlijk ook geld uit de automaat halen in Duitsland.
              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

              Comment

              Working...
              X