Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkope batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goedkope batterijen

    Heeft iemand ervaring met deze "leverancier"
    Hij belooft goedkope batterijen maar verder vind ik niks over betalingswijze, verzending en privacy. Ik heb er mijn twijfels over kan iemand mij hierbij helpen?
    Liefst met ervaring bij bestellingen vanuit België

    ik wil geen reclame maken klik dus hier
    En toen kocht ik mij een kodakske
    D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO


    Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
    Da vraag ik mij nu ne keer af zie....

  • #2
    Re: goedkope batterijen

    Kijk hier eens:

    Daar heb ik al akku's besteld, en die zijn ook hier aangekomen . En ik denk dat de prijzen nog lager zijn.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: goedkope batterijen

      beste ,
      ik zou ook nieuwe akku's nodig hebben
      kwaliteit bij bovenstaand adres ok ?
      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: goedkope batterijen

        Indien ze voor de nieuwe Canon EOS 20D, 300D, Rebel of Pro 1 zijn, vraag dan maar meteen wat de alternatieve lader kost. Dat bespaart u namelijk een hoop ergenis daar ome Canon ons wil behoeden voor het opladen van alternative vervangbatterijen. Ze hebben namelijk in diverse laders een chip gestopt waardoor die uitsluitend "Canon" akku's laden. En voor die 15-20 Euro meer heeft u meteen een extra lader.

        Leve ome Canon die ons wil behoeden voor ontploffende batterijen en ander vuurwerk.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: goedkope batterijen

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          Indien ze voor de nieuwe Canon EOS 20D, 300D, Rebel of Pro 1 zijn, vraag dan maar meteen wat de alternatieve lader kost. Dat bespaart u namelijk een hoop ergenis daar ome Canon ons wil behoeden voor het opladen van alternative vervangbatterijen. Ze hebben namelijk in diverse laders een chip gestopt waardoor die uitsluitend "Canon" akku's laden. En voor die 15-20 Euro meer heeft u meteen een extra lader.

          Leve ome Canon die ons wil behoeden voor ontploffende batterijen en ander vuurwerk.
          ik heb bij mijn 300D 2 niet-canon batterijen die zelfs straffer zijn dan de originelen (1300mAh denkek) en deze werken perfect met de lader van bij de 300D, totaal geen problemen of ontploffingen
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: goedkope batterijen

            Ik heb hier 2 akku's (BP511) van www.akkuinternational.de , en die hebben zelfs een capaciteit van 1500mAh.
            En die worden perfect geladen in de lader van mijn 300D.
            (Canon Battery Charger CB-5L)

            En als het nodig zou zijn, dan verkopen ze daar inderdaad ook laders voor die akku's. Dan ben je met 2 akku's + een lader (die op 230V en 12V werkt, de originele kan dus alleen maar op netstroom laden) nog altijd minder geld kwijt dan in de winkel voor 1 originele Canon BP511 .

            (2x BP511 6,99/st) =13,98 + 19,39 (lader) + 9,95 (verzending) = 43,32 euro
            Last edited by Black B@ndit; 15 december 2004, 19:18.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X