Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aldi batterijen

    Gisteren op het sinterklaasfeest een 539-tal foto's getrokken met m'n nieuwe sigma EF500DG ST met als batterijen die dewelke een tijd geleden in den Aldi naast de patatten stonden... ...4*AA van 2100mAh...na dus 539 foto's waren ze nog niet leeg...jawadde !
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

  • #2
    Re: Aldi batterijen

    Ik heb gisteren ook meer dan 300 foto's gemaakt met dezelfde flitser, en dezelfde Aldi-akku's .

    In mijn fototas had ik nog 2 reserve setjes, maar die heb ik niet nodig gehad.

    De originele akku van mijn 300D heeft al wel veel van zijn capaciteit verloren. Na 200 foto's is het er al mee gedaan . Maar, ondertussen heb ik nog 2 akku's (BP511) gekocht bij www.akkuinternational.de , en die zijn spotgoedkoop (alleen de verzending is vrij duur, maar omdat ik nog voor iemand anders een akku besteld heb, wordt die kost gedeeld).

    Die nieuwe BP511 akku's zijn zelfs 1500mAh (de originele is maar 1100mAh).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Aldi batterijen

      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
      Gisteren op het sinterklaasfeest een 539-tal foto's getrokken met m'n nieuwe sigma EF500DG ST met als batterijen die dewelke een tijd geleden in den Aldi naast de patatten stonden... ...4*AA van 2100mAh...na dus 539 foto's waren ze nog niet leeg...jawadde !

      Haai8,

      Dat moeten goei patatten geweest zijn
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Aldi batterijen

        Ik weet niet wat die ge kost hebben maar in AS (Limburg )is een baterijen winkelke en daar kosten 4 AA van 2300 mAh voor 10€ van het merk Sanyo.

        Comment


        • #5
          Re: Aldi batterijen

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Maar, ondertussen heb ik nog 2 akku's (BP511) gekocht bij www.akkuinternational.de , en die zijn spotgoedkoop (alleen de verzending is vrij duur, maar omdat ik nog voor iemand anders een akku besteld heb, wordt die kost gedeeld).
          De prijzen zijn inderdaad echt wel spotgoedkoop, heb je de akku's al ontvangen? Ben echt benieuwd, is te mooi om waar te zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Aldi batterijen

            Oorspronkelijk geplaatst door alainD
            De prijzen zijn inderdaad echt wel spotgoedkoop, heb je de akku's al ontvangen? Ben echt benieuwd, is te mooi om waar te zijn.
            Ik heb de akku's inderdaad al ontvangen, en ze werken prima .
            Beter (meer foto's) dan de originele, die na 1 jaar al de helft van de capaciteit verloren heeft .

            Ik heb ze wel vooraf betaald met een internationale overschrijving, je krijgt na het bestellen een mailtje, waarin alle nodige gegevens staan. Uit ervaring weet ik dat het wel 4-5 werkdagen kan duren eer het geld daar ter plaatse is, maak je dus niet te snel ongerust als het iets langer duurt voor de bestelling aankomt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X