Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterygrip D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • batterygrip D70

    Gevonden op dpreview, als iemand het ziet zitten er eentje te maken voor mij, laat het me weten een vertaling geven mag ook.

    t'is hier

    Oeps, hier is de login, anders werkt het blijkbaar niet
    ID: rrryyy3 - pw: 0558ryu

    bovenaan invullen dus
    Last edited by Creator; 5 december 2004, 12:49.
    http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

  • #2
    Re: batterygrip D70

    Oorspronkelijk geplaatst door Creator
    Gevonden op dpreview, als iemand het ziet zitten er eentje te maken voor mij, laat het me weten een vertaling geven mag ook.

    t'is hier
    Ik ga dat toch lekker voor mij houden

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: batterygrip D70

      Wa's da nu weer voor flauwe kul!?

      sailor
      Lid: BD 0249BE
      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

      Comment


      • #4
        Re: batterygrip D70

        This website is for sale! hkjenis.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, hkjenis.com has it all. We hope you find what you are searching for!

        Comment


        • #5
          Re: batterygrip D70

          Oorspronkelijk geplaatst door sailor
          Wa's da nu weer voor flauwe kul!?

          sailor

          Ja het ziet er allemaal leuk uit, maar spijtig dat de shutter niet werkt op de batterygrip.
          http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

          Comment


          • #6
            Re: batterygrip D70

            Knap! Creatieve mannekes daar in Korea.
            BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

            Comment


            • #7
              Re: batterygrip D70

              Oorspronkelijk geplaatst door Creator
              Ja het ziet er allemaal leuk uit, maar spijtig dat de shutter niet werkt op de batterygrip.
              JND70 battery pack
              --Compatible camera:
              NIKON D70
              --Offer stable holding
              Use AA type batteries
              provide a vertical shutter button


              http://www.hkjenis.com/English/Esbxl3.html

              Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar ze vermelden het wel.
              Nikon D70 links: www.nikond70.nl
              Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

              Comment


              • #8
                Re: batterygrip D70

                Oorspronkelijk geplaatst door Jocrisse_nl[font=Tahoma
                provide a vertical shutter button[/font]

                http://www.hkjenis.com/English/Esbxl3.html

                Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar ze vermelden het wel.
                Is mij ook een raadsel!?

                sailor
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #9
                  Re: batterygrip D70

                  Ik had ook al gedacht om es zelf een vertikale grip te maken, maar dan zonder ontspanknop, tenzij met een verbouwde universele afstandsbedinging erin verwerkt (zou wel moeten lukken dacht ik zo) en dan in hout, louter en alleen om met een zware tele een betere grip te hebben op het toestel

                  is er nog niet van gekomen door tijd gebrek

                  maar de kant en klare grip dat lijkt me wel iets!

                  wie heeft er interesse om er ene samen te bestellen?
                  een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                  Comment


                  • #10
                    Re: batterygrip D70

                    Ik heb die foto nog eens goed bekeken.

                    Hoe ze het klaarspelen om een release knop te maken in de verticale grip voor de D70 begrijp ik ook niet.

                    Misschien zit er in het batt. compartiment ergens een aansluiting? Ofwel werkt het met een draadlooze afstandsbediening? Maar dan kan je niet scherpstellen etc.

                    Ik weet het niet.

                    Ik wil er eentje bestellen maar géén prijzen vermeld, en werkt de website niet altijd...

                    Heeft er niemand ervaring met deze firma?
                    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                    Comment


                    • #11
                      Re: batterygrip D70

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                      Ik heb die foto nog eens goed bekeken.

                      Hoe ze het klaarspelen om een release knop te maken in de verticale grip voor de D70 begrijp ik ook niet.

                      Misschien zit er in het batt. compartiment ergens een aansluiting? Ofwel werkt het met een draadlooze afstandsbediening? Maar dan kan je niet scherpstellen etc.

                      Ik weet het niet.

                      Ik wil er eentje bestellen maar géén prijzen vermeld, en werkt de website niet altijd...

                      Heeft er niemand ervaring met deze firma?
                      zonder verbouwingen aan je toestel zie'k da nog nie zitten... dat was ook een van de redenen dat ik een D100 gekocht heb...puur omdat op de D70 geen contact voorzien is voor een eventuele grip op aan te sluiten...

                      dus ofwel IR ofwel mits verbouwingen...en dan kan je je garantie wel vergeten
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                      Comment


                      • #12
                        Re: batterygrip D70

                        Quote van hun website

                        "JND100Ⅰ battery pack
                        --Compatible camera:
                        CANON D100
                        --Offer stable holding
                        Use six AA and two lithium batteries
                        provide a vertical shutter button and command dial for
                        provide other control functions"

                        'Canon D100' -> Rare jongens toch?

                        Comment


                        • #13
                          Re: batterygrip D70

                          de D100 heeft zowiezo de aansluitingen voor een grip.

                          Hoe je een D70 verbouwt om die aansluiting te maken is mij een grote vraag.

                          Ik gok erop dat er via het batt. compartiment (en dat zou verstandig zijn niet?) een aansluiting moet zijn.

                          Bvb. de aansluiting van een F100 zal ergens onderaan de camera en afgedekt met een rubbertje (is denk ik bij alle nikons zo) misschien zijn ze nu slimmer geworden en werken ze niet meer met afzonderlijke aansluitingen, maar enkel via een aansluiting in het batt. compartiment
                          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                          Comment


                          • #14
                            Re: batterygrip D70

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                            de D100 heeft zowiezo de aansluitingen voor een grip.

                            Hoe je een D70 verbouwt om die aansluiting te maken is mij een grote vraag.

                            Ik gok erop dat er via het batt. compartiment (en dat zou verstandig zijn niet?) een aansluiting moet zijn.

                            Bvb. de aansluiting van een F100 zal ergens onderaan de camera en afgedekt met een rubbertje (is denk ik bij alle nikons zo) misschien zijn ze nu slimmer geworden en werken ze niet meer met afzonderlijke aansluitingen, maar enkel via een aansluiting in het batt. compartiment
                            bij een D100 zit dat ook onder een rubbertje... bij een D70 niet... dus ik betwijfel waarom het in 't batterij-compartiment zou verwerkt zitten... dat type toestel is gewoon "gemarketeerd" voor een publiek dat geen behoefte heeft aan een grip... that's all.... anders was die er al lang geweest
                            some toys 4 big boys
                            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                            Comment


                            • #15
                              Re: batterygrip D70

                              Van de D70 heeft Nikon altijd gezegd dat er geen grip zou komen, er zijn dus ook absoluut geen voorzieningen genomen om er een grip met alle bijhorende functies van tegenwoordig op aan te sluiten.
                              Ik kan me er wel iets bij inbeelden dat het lukt om extra batterijen te voorzien, maar om een extra sluiterknop te voorzien (of verstelring om verder te doen) zul je de hele onderkant er volgens mij moeten vanaf halen en dan een beetje creatief solderen voor gevorderden

                              Ik heb zoiets van: "iedereen heeft het altijd geweten, leer er dan ook mee leven dat er geen grip komt", anders hadden ze maar moeten kiezen voor de D100 of bij Canon of andere merken kijken... En dan maar zeggen dat de D100 een pak duurder is... terwijl er zonder problemen uren op internet gezocht wordt om te kijken of er toch geen manier bestaat om "goedkoop" een grip te maken... Acht 't zal wel aan mij liggen zekers

                              Maar niet getreurd, als je de search even gebruikt, dan zullen jullie nog een verwijzing vinden naar een bedrijfje dat een grip ging maken voor de D70 (en zelfs halvelings toegestaan door Nikon...)
                              Canon 10D, glass, flashes & extra's
                              Fuji S602Z & extra's
                              www.CooMa.be BD0176BE

                              Comment

                              Working...
                              X