Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C5050Z en gebarsten LCD-scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • C5050Z en gebarsten LCD-scherm

    Hallo

    Heeft iemand enig idee van kostprijs en vervangtijd voor een gebarsten LCD-scherm van een Olympus C5050Z?

    Indertijd gekocht bij Foto John Dereuver (www.d95.nl) ... Waarschijnlijk moet ik de camera naar Nederland opsturen voor herstel?
    Of kunnen zij zoiets opsturen en kan ik de vervanging doen?

  • #2
    Re: C5050Z en gebarsten LCD-scherm

    Ik zou is ernstig overwegen of de kosten van een herstelling wel opwegen tegen de aankoop ven een nieuw toestel ?
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: C5050Z en gebarsten LCD-scherm

      Eerst eens maar een prijsopgave laten doen denk ik.

      Indien het scherm zelf gebarsten is kun je het niet zelf doen lijkt mij, tenzij je verstand van electronica hebt.
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: C5050Z en gebarsten LCD-scherm

        Brrrr.... Zou zo'nschermpje echt zoveel geld kosten?
        'k Ben even op de Oly page gaan loeren:
        ===============
        REPARATIEPRIJSLIJST
        Bij Olympus maken wij gebruik van vaste reparatieprijzen. Deze vaste prijs is gebaseerd op het model en het geconstateerde mankement. Voor producten buiten de garantie is hierdoor het serviceproces versneld. We maken onderscheid in een normaal tarief en een laag tarief. Het normale tarief wordt gehanteerd voor alle "normale" reparaties. Het lage tarief wordt gehanteerd bij kleine reparaties als:
        " Frontcover
        " Batterijdeksel
        " Carddeksel
        " LCD afdekglaasje
        " Afdrukknop
        " Zoomknopje
        =================

        Klinkt toch "betaalbaar"?
        Het LCD scherm toont nu enkel en alleen "wit" met wat barstlijnen. Zou er meer kapot zijn dan het LCD afdekglaasje?

        Comment


        • #5
          Re: C5050Z en gebarsten LCD-scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk
          Het LCD scherm toont nu enkel en alleen "wit" met wat barstlijnen. Zou er meer kapot zijn dan het LCD afdekglaasje?
          Als t'ie geen foto meer toont zou ik denken van wel. Afdekglaasje vervangen is niet zo'n ramp.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment

          Working...
          X