Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inschrijvingen 12 december

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inschrijvingen 12 december

    Definitieve inschrijvingen voor de algemene vergadering op zondag 12 december (enkel via lidnummer, sommige komen met partner en/of kinderen dus de groep is groter):

    plette, wimvan, seppuku, erik.d, jaja, mic, hombre, wim, emjeke, dama, tiedie, **********&martine, mdb, pé, sloefke, aquarius, hub2805, spanjaart, berteldinck, pol callens, jantjeb, morris, lut, sjim, cois, vicky, tati, walt, teddy-bear, gerrit lammens, amica, wunjo, prutske, bralo20, peter1, peter, petra, mila, cd, blakar

    ingeschreven leden: 40
    eten: 23x vlees, 15x vis (totaal 38 blijven eters)
    volmachten ontvangen: 2

    Leden die op het laatste moment toch nog kunnen komen zijn steeds welkom, de inschrijvingen voor het eten zijn nu wel afgelopen.

    wim
    Last edited by Wim; 11 december 2004, 21:01.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Re: Inschrijvingen 12 december

    ingeschreven leden: 29
    eten: 24x vlees, 10x vis
    Zijn de porties zo klein of zitten er gewoon paar veelvraten bij ?

    Comment


    • #3
      Re: Inschrijvingen 12 december

      Oorspronkelijk geplaatst door marjo
      Zijn de porties zo klein of zitten er gewoon paar veelvraten bij ?
      Er zijn gewoon mensen bij die iemand mee brengen om te wandelen en te eten.
      Gewoon een kwestie van gezond verstand

      Hubert
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: Inschrijvingen 12 december

        Ach ja dom van me
        T zal de Sinterklaas stress zijn

        Comment


        • #5
          Re: Inschrijvingen 12 december

          Oorspronkelijk geplaatst door marjo
          Ach ja dom van me
          T zal de Sinterklaas stress zijn
          Komt U ook Marjo........een stevige wandeling is ook goed tegen stress.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

          Comment


          • #6
            Re: Inschrijvingen 12 december

            enne ik ben lid van de bond van.....

            gr sloefke
            gr, eb

            Comment


            • #7
              Re: Inschrijvingen 12 december

              Beste Wim,
              Gelieve me uit te schrijven op de lijst van de deelnemers.
              Heb er geen zin meer in.
              Dank u
              hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
              member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
              visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

              Comment


              • #8
                Re: Inschrijvingen 12 december

                Oorspronkelijk geplaatst door gerda
                Beste Wim,
                Gelieve me uit te schrijven op de lijst van de deelnemers.
                Heb er geen zin meer in.
                Dank u
                Gerda nu had ik jullie eens in levende lijve kunnen zien,dat vind ik spijtig.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: Inschrijvingen 12 december

                  Er is hier wat aan het gebeuren achter de schermen van BD
                  Als de actieve leden beginnen met af te haken is het tijd om ons eens af te vragen of het nog wel zin heeft om nog een AV vergadering van het VZW te houden ??

                  In ieder geval hebben wij er onze bedenkingen bij
                  Hopelijk hebben wij het mis en kunnen wij zondag in de goede zin er nog eens verder over praten

                  Erik.D en Trees (BD leden van bij het begin )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Inschrijvingen 12 december

                    Hallo,

                    Dit is niet gericht aan iemand specifiek, gewoon een algemene opmerking.
                    Blijkbaar is "negativisme" een trend aan het worden ...

                    Velen hebben het steeds maar over wat niet "goed" is maar vergeten blijkbaar wel al datgene wat WEL gebeurt ...
                    Een beetje meer positieve ingesteldheid zou geen kwaad kunnen denk ik.
                    Het is voor het VZW-bestuur en al diegenen die meewerken aan BD niet erg motiverend om al dat "negativisme" te moeten lezen - net alsof er nu eens helemaal niks goeds gebeurt ... Niks of niemand is perfect, BD dus ook niet.
                    Maar er wordt wel gewerkt in de mate van het mogelijke - en binnenkort ook met nieuwe medewerkers.
                    Velen onder jullie hebben dank zij BD hun enthousiasme voor de digitale fotografie kunnen versterken en delen met anderen. Dat kan nog steeds.
                    Maar dan moet de wil er uiteraard wel zijn, een wil die sterker is dan ..........

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Inschrijvingen 12 december

                      Zo denk ik er ook over.
                      Eerst dat gezever over de fout om geen "brief" te sturen.
                      Dan dat "wettelijke" van de VZW.
                      Nu dit, morgen dat. Ik hoor bijna de leden van de Crew zeggen "als ze het dan beter kunnen, dat ze het dan zelf doen, foert". Gelukkig is het "bijna" want als ze het doen is het ermee gedaan.
                      Dus vergeet het negatieve dat in julie hoofd hangt en probeer positief te denken, zoals ik, dan hebben we de zondag misschien prachtig weer en een niet te vergeten dag.

                      Hubert
                      T'is te hopen dat het eten dan ook nog goed is en het kan dan niet meer stuk.
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Inschrijvingen 12 december

                        Als vrij nieuweling hier heb ik me dan ook maar ingeschreven voor de AV.
                        Na de AV ga ik waarschijnlijk wel doorgaan vermits ik in NL nog een film wil gaan kijken (Ladder 49, pas in maart in de Belgische zalen).
                        *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                        Comment


                        • #13
                          Re: Inschrijvingen 12 december

                          Velen onder jullie hebben dank zij BD hun enthousiasme voor de digitale fotografie kunnen versterken en delen met anderen. Dat kan nog steeds.
                          Maar dan moet de wil er uiteraard wel zijn, een wil die sterker is dan ..........

                          Jaja[/QUOTE]
                          -------------------------------------------------------
                          Inderdaad Jaja wij hebben al veel bijgeleerd sedert wij BD hebben ontdekt op het web en wij leren nog altijd bij , maar bepaalde leden hebben zich hier met volle geweld op BD geworpen en denken nu dat BD van hun is .
                          Ikzelf en Trees weten heel goed wat u en de crew voor BD doet en nog zal doen , daarom moeten wij jou en de crew feliciteren
                          Wij wensen BD nog een goede vaart voor 2005 en nog vele jaartjes erbij
                          Wij blijven in ieder geval trouw aan BD, sorry voor onze deprimerende uitlating
                          Tot zondag in Gent
                          Groeten
                          Erik.D en Trees

                          Comment


                          • #14
                            Re: Inschrijvingen 12 december

                            Hallo Erik en Trees,

                            Deze mededeling was dus zeker niet voor jullie bedoeld .
                            We kennen jullie inmiddels al lange tijd als zeer enthousiaste BD'ers van het eerste uur .
                            En we doen ons best, maar meer is soms niet altijd mogelijk.
                            Maar we werken er zeker aan .

                            Jaja

                            Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D
                            Velen onder jullie hebben dank zij BD hun enthousiasme voor de digitale fotografie kunnen versterken en delen met anderen. Dat kan nog steeds.
                            Maar dan moet de wil er uiteraard wel zijn, een wil die sterker is dan ..........

                            Jaja
                            -------------------------------------------------------
                            Inderdaad Jaja wij hebben al veel bijgeleerd sedert wij BD hebben ontdekt op het web en wij leren nog altijd bij , maar bepaalde leden hebben zich hier met volle geweld op BD geworpen en denken nu dat BD van hun is .
                            Ikzelf en Trees weten heel goed wat u en de crew voor BD doet en nog zal doen , daarom moeten wij jou en de crew feliciteren
                            Wij wensen BD nog een goede vaart voor 2005 en nog vele jaartjes erbij
                            Wij blijven in ieder geval trouw aan BD, sorry voor onze deprimerende uitlating
                            Tot zondag in Gent
                            Groeten
                            Erik.D en Trees
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Inschrijvingen 12 december

                              Ter verduidelijking voor Erik. D & anderen.

                              Waarschijnlijk heeft uw reactie temaken vanwege de reactie van Gerda hier 2 topics voor U.

                              Deze reactie van Gerda heeft volgens mij mogelijk te maken met deze topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=60332

                              Anders zou ik het ook niet weten waarom.

                              Iets meer vertrouwen in ons belangeloos werk hier word in dank aanvaard!

                              Comment

                              Working...
                              X