Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 kopen: nu of nooit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 kopen: nu of nooit

    Hi,

    Iets interessants gelezen op www.top-foto.de:

    "D70 mit DX-Nikkor AF-S 18-70mm kaufen - dann gibt es von Nikon EUR 100,00 zurück! In Zusammenarbeit mit Nikon bieten wir Ihnen die Nikon D70 mit einer EUR 100,00 CashBack-Aktion an.

    Gültig ist diese Aktion für folgende Sets:
    D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
    D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED + SB-600 Speedlite

    Einfach das Aktionsformular ausfüllen und einsenden. Nikon überweist dann EUR 100,00 auf Ihr Konto zurück.

    Die Aktion ist gültig für alle Sets, die zwischen dem 01.12.2004 und 31.01.2005 gekauft werden. Der Einsendeschluss ist der 19.02.2005."

    ff vertalen (voor tootje):

    "Indien je een Nikon D70 koopt samen met de kitlens DX-Nikkor AF-S 18-70mm, dan krijg je van Nikon 100EUR terug. Je hoeft alleen het formulier in te vullen en op te sturen. Nikon schrijft dan 100 EUR over op je rekening.

    Deze aktie is geldig voor de sets die tussen 01.12.2004 en 31.01.2005 gekocht worden. Terugsturen van het formulier kan tot 19.02.2005."

    Op het formulier staat verder dat deze aktie enkel geldt voor in Duitsland gekochte toestellen. Ik heb Ingo dus gevraagd of ik als Belg die in Duitsland koop ook recht heb op deze 100 EUR en hoe dat dan gaat.

    Wanneer ik antwoord krijg, dan zal ik het hier posten.

    Het zal dus toch een leuke Sinterklaas/Kerst worden voor mij!
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

  • #2
    Re: D70 kopen: nu of nooit

    Binnen de 10 minuten telefoon op mijn gsm!

    De cash back aktie geldt op alle toestellen gekocht in Duitsland, ongeacht de nationaliteit van de koper. Nikon zal dus die 100 EUR terugstorten op je Belgische rekening.

    Dit noem ik nou "customer service", zie!

    Trouwens, ook van Corne ben ik tevreden. Ik had gisteren een mailtje gestuurd over de prijs van een D70 kit en dit was het antwoord (citaat):

    "Beste Johan,

    Ik ben daar op het moment te duur mee: EUR 1250,00. Er zijn zaken waar ze goedkoper zijn..."

    Dat je dit als handelaar durft toe te geven, dat vind ik knap!
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: D70 kopen: nu of nooit

      Straf van corné amai mijn gedacht.
      Ik meen geen enkele andere handelaar te weten die dit van zijn eigen zaak zo zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: D70 kopen: nu of nooit

        Dat tekent naar mijn mening de goede handelaar

        Niet gaan voor winst op de korte termijn, maar voor goede relatie met je afnemers
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: D70 kopen: nu of nooit

          Topfoto is TOP!

          Mijn Nikon D70 verleden week besteld - ze hebben alles speciaal opzij gelegd en gewacht met facturatie/levering tot december zodat ik van de cashback kan genieten!

          Als dat geen service is!

          Comment


          • #6
            Re: D70 kopen: nu of nooit

            Hier alvast de link naar het cashback formulier: http://www.topfoto.de/NIKD70CBA.pdf

            Comment

            Working...
            X