Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Persoonlijke voorkeuze 10D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Persoonlijke voorkeuze 10D

    Wie kan mij helpen met de betekenis van de volgende voorkeuzes
    Ik heb inderdaad mijne 10d nog niet volledig onder controle en vraag mij eigenlijk af wat daar mee bedoeld word.
    17) Lens AF stopfunctie knop.
    Zal wel iets met het scherpstellen te maken hebben denk ik , maar wat juist snap ik nie goed.
    Mijn toestel staat op 1:AF start.

    07) AF punt registratie.

    Ps : Nee ik heb geen nederlandse handleiding , enkel maar een duitse en dat is nie zo duidelijk voor mij. Had het eigenlijk wel verwacht.
    Merci op voorhand.
    Digitale groeten
    K.J.W.

  • #2
    Re: Persoonlijke voorkeuze 10D

    Beginnen met de gemakkelijkste:
    CF 07: hieronder kun je vastleggen naar welk scherpstelpunt van de 7 de camera overschakelt als je de assistknop indrukt (onder de rechter duim, meest rechtse knop). Hiermee kun je dus snel schakelen van vb alle punten actief naar 1 punt. De functie van die assistknop wordt dan weer bepaald door CF 13...


    CF 17: niet al te veel zorgen in maken, heeft vooral te maken met de AF-stop button die je terugvindt op een aantal telelenzen... Nog nooit iets mee gedaan (en ook geen lens waar de knop opzit )
    Misschien is er iemand anders die de tekst uit een nederlandstalige of engelstalige HL kan kopiëren, ik heb geen zin om dit over te tikken uit een Engelse ('t is een half A4-tje )
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Persoonlijke voorkeuze 10D

      ik heb mijn vraagje weggehaald....
      foute topic sorry...
      Last edited by Silver; 29 november 2004, 22:09. Reden: oeps een foutje....
      Greets
      Silver

      http://www.silver.web-log.nl

      Comment


      • #4
        Re: Persoonlijke voorkeuze 10D

        Misschien helpt dit je verder...:


        http://www.motordigitaal.nl/

        Hier kan je bij handleidingen de NL-versie downloaden...dat zal al een heel stuk duidelijker zijn denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Persoonlijke voorkeuze 10D

          Oorspronkelijk geplaatst door komjewok

          Ps : Nee ik heb geen nederlandse handleiding , enkel maar een duitse en dat is nie zo duidelijk voor mij. Had het eigenlijk wel verwacht.
          Merci op voorhand.

          De NL handleiding 10D in pdf vind je hier onder 'handleidingen'

          edit : sorry voor de herhaling, had niet verder gekeken dan mijn neus lang was
          Last edited by Wimpy; 1 december 2004, 16:18.

          Comment


          • #6
            Re: Persoonlijke voorkeuze 10D

            Merci
            Digitale groeten
            K.J.W.

            Comment

            Working...
            X