Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

micro drive !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • micro drive !

    iemand ervaring met de micro drive van Magicstore +2.2 G.B. Comp.Flash voor mijn Canon Powershot G5 ?
    horemptah..........

  • #2
    Re: micro drive !

    Doe eens een search op magicstore en je zult vinden
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: micro drive !

      Om het verhaal kort te maken...

      Niet echt te vertrouwen, zijn veel verhalen van failures, niet opstarten,....
      Dus wat mij betreft te vermijden.

      Kijk eens naar CF-kaarten, zijn nauwelijks nog duurder en als het echt een microdrive moet zijn, kijk eens naar Hitachi...
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

      Comment


      • #4
        Re: micro drive !

        hallo,
        heb met beide ervaring, en moet zeggen magicstore 2.2 gb zeker ni kopen niks dan prob!!!!!!
        was binnen de twee weken al stuk.(van de eerste dag al niets dan errors )

        nu heb ik een Hitachi 2 gb en tot nu toe geen prob en voor de prijs moet ge het ni doen.
        heb de mijne bij http://www.geheugenkaart.be/Nederlands/Begin.htm

        aangeschaft en dit voor de onklopbare prijs van 125 €
        Groetjes Cy.
        lidnummer:BD0234BE
        een Canon 20d met sigma 18-125 + een canon 100-400 IS en een canon A 75

        Comment


        • #5
          Re: micro drive !

          Absoluut afblijven, je zal op welk forum dan ook niet één iemand vinden die tevreden is over de magicstore, niet één!! ( toch niet wat betreft voor gebruik in een digicam)
          Er is maar 1 merk dat betrouwbaar is en dat is hitachi, voorheen IBM en van al van de rest moet je afblijven.
          Trouwens hitachi is gepatendeerd en de enige die de naam microdrive mag dragen.
          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

          Comment

          Working...
          X