PDA

Volledige versie bekijken : mensen van antwerpen en omstreken klant bij topfoto?

Stevie33
27 november 2004, 22:30
Zijn er mensen van antwerpen en omstreken die klant zijn bij Topfoto? Ik denk eraan om een nieuw toestel daar te kopen ( de prijzen zijn echt wel scherp maar ik zie een beetje op tegen de afstand (wat als er iets mis is...))
Wat is jullie idee? Is de prijs de moeite om de afstand te overbruggen? Geeft het geen problemen als er iets mis is?

Stevie

@mod: als het een fout forum is, verplaats hem maar :o :p

teddy-bear
27 november 2004, 22:43
Allez, ben goe gezind, je mag blijven voor deze keer...(van mij dan h!) :clown:

TIP! TiK eens "Topfoto" in de search, gegarandeerd ben je nog aan het lezen morgenmiddag :G

Stevie33
27 november 2004, 23:49
Allez, ben goe gezind, je mag blijven voor deze keer...(van mij dan h!) :clown:

TIP! TiK eens "Topfoto" in de search, gegarandeerd ben je nog aan het lezen morgenmiddag :G

Ik had het eigenlijk moeten weten... :o Leve de 'search-functie'! :p
Ik weet het al.
bedankt teddy-bear

Stevie

Svenmichiels
28 november 2004, 01:52
hallo,

Ben zr tevreden van de service en klantvriendelijkheid van top-foto.

mvg Sven

dieter_vh
28 november 2004, 10:40
ik ga zelfs vanuit brugge naar Top-Foto :cool:

De prijzen zijn zeer scherp, men is er erg vriendelijk en de service lijkt me (tot op heden) ook super...

:G

lucley
28 november 2004, 22:10
Kijk ook eens op de site van www.alpafoto.de Ik heb mijn D70 daar een maand geleden gekocht en afgehaald. De prijzen zijn zeer laag en het is origineel duits.

Bizzeke
29 november 2004, 06:23
Kijk ook eens op de site van www.alpafoto.de Ik heb mijn D70 daar een maand geleden gekocht en afgehaald. De prijzen zijn zeer laag en het is origineel duits.

Euh ... wa bedoel je met origineel Duits? :confused: