Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

    Hallo VZW leden,

    Op de BD-homepage vind je vanaf nu een link naar de Algemene vergadering van de Belgiumdigital VZW op 12 december 2004 te Gent.

    We hebben weer getracht er een interessante dag van te maken met uiteraard veel "fotografeermogelijkheden".
    HIER is de directe link naar de pagina.
    Uiteraard verwachten we de vzw-leden weer talrijk.

    Tot dan ...
    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

    Ingeschreven!

    Ben ik de eerste?

    seppuku.

    Comment


    • #3
      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

      Pech sepukku
      Ik dacht dat ik rond ongeveer 11uur mijn overschrijving heb ingevuld en de zaak ook via de link had ingeschreven
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

        Neeje, je bent de derde die inschrijft, de eerste was om 6u04, de tweede om 10u45 en jij om 12u19
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #5
          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

          Ah, nee, das niet serieus. Ene ingeschreven om 6.04 en de inschrijving maar geopend om 9:54
          Das inschrijving met voorkennis van zaken. Niet wettelijk !
          Allee, ik ben dan toch den tweede
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

            Kheb de inschrijving vannacht rond 2 uur online gezet dus vanaf dan kon je inschrijven...
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #7
              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

              Verdikke, en zeggen dat ik om 5 uur vanmorgen al eens op BD-site zat. Nochthans niet gezien
              Maar ja, ik heb een trage lijn en ik zit in een verloren land ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                Is het mogelijk nog in teschrijven het weekend voor 12 december,want ik zou nu toch eens willen komen voor mijn eerste maal ,maar ik weet nu nog niet of het kan.
                Het is in ieder geval niet voor het blijven eten 's avonds,want om 19u zou ik terug moeten vertrekken richting Mechelen.
                Dus ik mag toch nog wat blijven praten,terwijl jullie aan 't eten zijn.
                Ik zal nergens aan zitten zenne.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                  Geen probleem maar schrijf wel zeker in, zonder eten is de uiterste inschrijftermijn zondag zelf voor 11 uur, dan check ik nog even de mails en vertrek naar stad... Het is voornamelijk voor het eten, we moeten het op tijd doorgeven aan het restaurant...

                  groeten,
                  wim
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                    Geen probleem maar schrijf wel zeker in, zonder eten is de uiterste inschrijftermijn zondag zelf voor 11 uur, dan check ik nog even de mails en vertrek naar stad... Het is voornamelijk voor het eten, we moeten het op tijd doorgeven aan het restaurant...

                    groeten,
                    wim
                    Ok Wim.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                      Ik zit met mijn dochter(12j) waarbij de AV haar geen zier zal interesseren maar de wandeling en het eten wel . Kan ik die mee nemen, daar de AV toch maar een uurtje zal duren

                      Hubert
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                        Hallo,

                        Mag normaal geen probleem zijn Hubert ...

                        Jaja

                        Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                        Ik zit met mijn dochter(12j) waarbij de AV haar geen zier zal interesseren maar de wandeling en het eten wel . Kan ik die mee nemen, daar de AV toch maar een uurtje zal duren

                        Hubert
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                          de leden moeten toch per brief uitgenodigd worden?????????

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                            Oorspronkelijk geplaatst door havelaer
                            de leden moeten toch per brief uitgenodigd worden?????????
                            De leden moet per schrijven uitgenodigd worden. Een schrijven kan dus ook een e-mail zijn. Voor diegene die geen e-mail hebben dient er inderdaad een brief verstuurd te worden.

                            Deze brief of mail moet minimaal 10 dagen op voorhand verstuurd worden.



                            Mvg,
                            *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
                              De leden moet per schrijven uitgenodigd worden. Een schrijven kan dus ook een e-mail zijn. Voor diegene die geen e-mail hebben dient er inderdaad een brief verstuurd te worden.

                              Deze brief of mail moet minimaal 10 dagen op voorhand verstuurd worden.
                              Mvg,
                              Dit geld dan uiteraard enkel voor leden van de VZW, niet voor leden van het forum.
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment

                              Working...
                              X