Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 + lens 70-3000 + geheugenkaart (nog wat vraagjes)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 + lens 70-3000 + geheugenkaart (nog wat vraagjes)

    Hallo,

    Ik ben van plan mij binnenkort een Nikkon D70 met de 18-70 kitlens aan te schaffen.
    Omdat ik denk dat mijn huidige F65 met Nikkor AF G 28-80 f3.3-f5.6 en AF G 70-300 f4-f5.6 lenzen niet veel meer uit de kast zal komen overweeg ik deze te verkopen.
    Nu is mijn vraag, kan ik die AF G 70-300 beter houden voor gebruik op de D70 of beter mee verkopen met de F65 en sparen voor iets beter. Ik weet dat dit geen toplens is maar op de F65 gebruikte ik hem niet zo vaak dus op de D70 zal hij ook niet zo vaak zitten maar t'is natuurlijk handig als je toch een beetje tele hebt, en als ik hem gebruik zal dit vooral buiten zijn.

    Welke geheugenkaarten kan ik voor de D70 best kopen, merk, type enz. of maakt dit (buiten aantal MB.) niet veel uit.

    O ja, ik overweeg om die hele handel bij top-foto in Duitsland te kopen en zelf af te halen wegens de scherpe prijs 1119 EUR. met kitlens, de positieve berichten die ik hier al over top-foto heb gelezen en het persoonlijk kontakt of heeft iemand nog andere ervaringen of interessante aanbiedingen gezien.

    Groetjes Ollie.

  • #2
    Re: D70 + lens 70-3000 + geheugenkaart (nog wat vraagjes)

    Hallo,

    ik zou de AF G 70-300 houden tot ik de D70 gekocht heb en eens zien wat de kwaliteit geeft... Bij verkoop zal je er toch niets meer voor krijgen omdat deze nieuw al zeer goedkoop is.

    F65 en 28-80 zou ik inderdaad proberen te verkopen, enkele adressen:



    De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.



    Voor geheugenkaarten kijk ik momenteel naar de Sandisk Ultra II, zeer snelle en goede kaart, en nog tamelijk goedkoop ook. Voor de D70 koop je best een snelle kaart, want dan haal je pas het potentieel uit je toestel...
    Kijk eens bij http://www.cornevaniperen.nl/

    Voor de aankoop, ik ga ook bij Top-Foto en kan het nog altijd ten stelligste aanraden...
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Re: D70 + lens 70-3000 + geheugenkaart (nog wat vraagjes)

      Oorspronkelijk geplaatst door Infernoken
      Hallo,

      ik zou de AF G 70-300 houden tot ik de D70 gekocht heb en eens zien wat de kwaliteit geeft... Bij verkoop zal je er toch niets meer voor krijgen omdat deze nieuw al zeer goedkoop is.

      F65 en 28-80 zou ik inderdaad proberen te verkopen...
      Bedankt voor de tips en de url's, k'zal eerst eens zien wat die 70-300 geeft op de D70.
      Iemand enig idee hoeveel ik nog voor de F65 met 28-80 AF G lens kan vragen,
      is 2 jaar oud, heb nog de verpakking en alle toebehoren en is eigenlijk niet van nieuw te onderscheiden (zowel body als lens). Bij aankoop is op de lens onmiddelijk een Cokin skylight geplaatst die er nog niet af is geweest dus geen krasjes e.d.

      Groetjes,
      Ollie.

      Comment

      Working...
      X