Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma lenzen

    Nou ging ik gister naar de fotozaak hier om de hoek om eens wat info te krijgen over de bigma (sigma 50-500) vertelde de man die de zaak uitbaat dat sigma enkel maar voor problemen zorgt bij Canon.
    Zelf heb ik dus een D60 (sparen voor 20D), mijn oom een 300D op beide toestellen zou de bigma gebruikt worden.
    Zal de lens van sigma problemen geven of niet? Ik denk van niet maar voor alle zekerheid en voor ik centjes investeer.

    wie helpt.
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

  • #2
    Re: Sigma lenzen

    volgens mij gaat dat geen problemen geven
    ik heb twee sigmas op men 300D en nog nooit problemen mee gehad
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Sigma lenzen

      Het is enkel gekend dat er meer problemen zouden zijn tussen Sigma en Canon dan Sigma en Nikon.

      maar ja, dan gaat het dan ook over enkele welbepaalde lenzen (weet niet welke).

      Als bij u buur de bigma samen met een Canon goed werkt dan zal dat bij u ook zo zijn.

      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #4
        Re: Sigma lenzen

        Hallo,

        Ik gebruik van Sigma de 50-500 en de 70-200.
        Werken perfect met D60, 10D en 20D.
        Nooit een probleem mee gehad ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Sigma lenzen

          Oorspronkelijk geplaatst door Naciremus
          Nou ging ik gister naar de fotozaak hier om de hoek om eens wat info te krijgen over de bigma (sigma 50-500) vertelde de man die de zaak uitbaat dat sigma enkel maar voor problemen zorgt bij Canon.
          Zelf heb ik dus een D60 (sparen voor 20D), mijn oom een 300D op beide toestellen zou de bigma gebruikt worden.
          Zal de lens van sigma problemen geven of niet? Ik denk van niet maar voor alle zekerheid en voor ik centjes investeer.

          wie helpt.
          Niet naar luisteren. Die kerel verkoopt of geen Sigma, of hij verdient meer aan Canon... Die zal perfect werken...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Re: Sigma lenzen

            Ok, bedankt ik vermoedde al dat deze perfect zouden werken, maar het zekere voor het onzekere genomen.
            een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

            Comment

            Working...
            X