Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaarttip!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugenkaarttip!!

    Ik ben deze week in de winkel "dreamland" binnen geweest en hun geheugenkaarten zijn wel goedkoop hoor.
    99 euro voor een sandisk sdkaart van 1gig.

    als werknemer van "de lijn" heb ik daar nog eens 10% korting

    er zijn verschillende dreamland winkels over belgië. de winkel waar ik het over heb is nog maar net nieuw in Brugge en bevindt zich op de St-Pieterskaai.
    voor de andere locaties: use the web!


    groetjes

  • #2
    Re: geheugenkaarttip!!

    die winkel is super
    vorig jaar een stuur gekocht LOGITECH Wingman force GP
    en de prijs was......... 20€ rond

    Comment


    • #3
      Re: geheugenkaarttip!!

      Is dat nieuws zo duur kost bij www.sdcard.be ook maar 98 euro en dan nog wel voor een 1 GB X4store CompactFlash Professional Card
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Re: geheugenkaarttip!!

        Bij www.alternate.nl kost een 1GB compact flash van Kingston €65,-

        Zou die echt minder zijn dan een Sandisk ?? ik heb al 3 jaar een kingston in gebruik en alleen maar positief daarover !
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

        Comment


        • #5
          Re: geheugenkaarttip!!

          alternate 1gig sd 89 euro + verzending 31,40 euro =120,40 euro
          als ik enkel een geheugenkaartje wil kopen komt die verzending wel lekker duur uit.
          en de prijzen van cf zijn niet dezelfde als sd

          groetjes

          ps: een mens probeert andere mensen te helpen met deze info maar krijgt maar imho nogal rare reply's

          Comment


          • #6
            Re: geheugenkaarttip!!

            Mijn 2GB CF card heeft me omgerekend 150 EUR gekost (www.bhphotovideo.com)

            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #7
              Re: geheugenkaarttip!!

              Oorspronkelijk geplaatst door sugar
              Mijn 2GB CF card heeft me omgerekend 150 EUR gekost (www.bhphotovideo.com)

              sugar
              Dat is nu niet zo speciaal he voor die prijs koop je in België BTW incl ook een 2GB CF high speed met levenslange garantie van Kingston.

              Comment


              • #8
                Re: geheugenkaarttip!!

                Hartlijk dank fabiacombi voor deze inlichting, komt me heel goed van pas! En let maar niet op sommige reacties, sommigen maken er een wedstrijd van om toch maar de eerste, de beste, de goedkoopste en de slimste te zijn. Je weet wel, het menselijke ras, the survival of the fittest, net zoals bij de apen. Vergeef het hen en blijf goed doen!
                Groetjes,
                Patric.
                http://users.telenet.be/patric/

                Comment


                • #9
                  Re: geheugenkaarttip!!

                  ik vond het interessant dus dacht ik dat ik misschien niet de enige zou zijn.
                  ik maak me niet druk ivm bep. reacties, ik bemerk het alleen maar...

                  Comment


                  • #10
                    Re: geheugenkaarttip!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric
                    Hartlijk dank fabiacombi voor deze inlichting, komt me heel goed van pas! En let maar niet op sommige reacties, sommigen maken er een wedstrijd van om toch maar de eerste, de beste, de goedkoopste en de slimste te zijn. Je weet wel, het menselijke ras, the survival of the fittest, net zoals bij de apen. Vergeef het hen en blijf goed doen!
                    Groetjes,
                    Patric.
                    Hey Junior.. ik had ff niet goed gelezen blijkt... ik dacht echt ff dat het om CF kaartjes ging... maar dat blijkt niet zo te zijn..
                    En dat van die wedstrijd is kolder.. ik probeerde te helpen om zo goedkoop mogelijk zo'n kaartje te kunnen kopen... alleen had ik ff niet door dat het om SD ging....
                    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                    Comment


                    • #11
                      Re: geheugenkaarttip!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door mauske
                      Hey Junior..
                      k'Denk dat zijn naam Patric is
                      Gallery: http://www.fotogallerij.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: geheugenkaarttip!!

                        ja maar hij is Junior member...
                        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                        Comment


                        • #13
                          Re: geheugenkaarttip!!

                          Ha dat had ik ook over het OOG gezien ( sdkaart van 1gig.) sorry !!!!
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Re: geheugenkaarttip!!

                            geen probleem hoor
                            ik dacht al dat je er niet op gelet had

                            groetjes

                            @pierewiet pm sent!

                            Comment


                            • #15
                              Re: geheugenkaarttip!!

                              bij de nederlandse site www.pocketpc-club.nl
                              is de prijs 98 euro+ 10,75 euro verzending :SD 1024 mb sandisk
                              Konica-Minolta A200/Canon ixus V

                              Comment

                              Working...
                              X