Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's tonen op televisie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's tonen op televisie

    Hallo, ik heb me een half jaar geleden een Canon Powershot A 80 aangeschaft. Nu wou ik de foto's die ik sindsdien gemaakt heb eens op de televisie bekijken. Maar het lukt niet. Nochtans alles gedaan wat in de handleiding staat: op de camera: de video instelling pal gekozen, op de televisie het videokanaal gekozen, meegeleverde kabel geïnstalleerd. En toch: geen beeld. Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie.
    (heb wel al een oude tv, kan dat daarmee te maken hebben ?)

    Bedankt,

    Dominique

  • #2
    Re: Foto's tonen op televisie

    zie of het kabelje goed aangesloten is.

    anders een testen met eerst camera dan tv of eerst tv dan camera op te zetten.

    hoe zit het met je lcd van je camera? als die uitgaat dan stuurt hij de signalen naar je tv en is het een kwestie van het juiste kanaal te vinden.
    probeer de AV's of EXT's moest het echt niet gaan dan kan je altijd je camera op je video proberen aan te sluiten.
    dan video op externkanaal en tv op video kanaal
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Foto's tonen op televisie

      heb ook een A80 en bij mij is da poep simpel
      tv aan kabel erin knopje van het toestel naar beneden (da knoppeke waar je kan selecteren voor de fotos te bekijken)
      en dan verschijnen de prachtige beelden op den tv

      Comment


      • #4
        Re: Foto's tonen op televisie

        moet niet zo moeilijk zijn hoor,als je door heb gooi je ze op cd en de recorder in,mooie slide show.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Foto's tonen op televisie

          Bedankt mensen, uiteindelijk is het me gelukt. Wat me wel opvalt is dat de beelden 'fletser' zijn dan als ik ze bekijk op mijn pc. Dat zal wel met het beeldscherm van de tv te maken hebben vermoed ik.

          Groeten,

          Dominique

          Comment


          • #6
            Re: Foto's tonen op televisie

            inderdaad.

            de resolutie van een (gewone) tv is veel slechter tegenover huidige resoluties van onze computers.
            foto als spiegel of als venster?

            Comment

            Working...
            X