Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-V1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DSC-V1

    Hellow allemaal, alles ??

    Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en den Sony DSC-V1 gekocht na lang nadenken wat ik wou enzo.
    Heb ook toen de hulp ingeroepen op volgende topic waarvoor allen dank die geantwoord hebben.
    Nu zit ik met de vraag wat het beste is wat ik aan accessoires zou kopen.
    Ik heb namelijk bij de aankoop een kortingsbon gekregen van 20% die ik kan gebruiken op de site van Sony. Momenteel zit ik met 2 memory sticks van elk 32mb wat helemaal niet veel is. Daarom dacht ik om extra geheugen te kopen, of een extra batterij met aparte lader? Wat is het beste, sticks van 128mb of een grotere stick van 256 of 512mb ?? Wat raden jullie (de mede dsc-v1 users) me aan om te kopen? De bon is maar 1 maand geldig... Alvast merci en andere ervaringen met de dsc-v1 zijn hier altijd welkom!!!

    Groetjes
    Last edited by Patje534; 18 november 2004, 23:24.
    Sony Cybershot DSC-V1

  • #2
    Re: Sony DSC-V1

    Allee... Wie helpt me beslissen??
    Sony Cybershot DSC-V1

    Comment


    • #3
      Re: Sony DSC-V1

      Ik ben bij dit uitgekomen... Zou dit een goede keuze zijn??
      Klik
      Sony Cybershot DSC-V1

      Comment


      • #4
        Re: Sony DSC-V1

        Ik ben helemaal niet bekend met de Sony DSV-V1, dus ik weet ook niet hoeveel foto's (in hoogste resolutie) er op een 32mb kaartje gaan.
        Dit zou ik dus even testen en bekijken hoe lang de batterij mee gaat.
        Dan kun je een afweging maken wat er na een dagje foto's maken er het eerst vol (kaartjes) of leeg (batterij) is.
        BD0316BE
        Canon

        Comment


        • #5
          Re: Sony DSC-V1

          Ik zou gaan voor een kaartje dat je toelaat een volledige reeks vakantie-foto's erop te zetten. vb : 300 foto's. Dan kom je met een 5Mp camera al gauw uit op 1 Gb.
          BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

          Comment


          • #6
            Re: Sony DSC-V1

            Als je kortingsbon in % gegeven wordt en je twijfelt, dan zou ik voor het grootste kaartje gaan.
            Die beslissing moet je echter zelf nemen!

            Comment


            • #7
              Re: Sony DSC-V1

              Ik heb gistere nog es gezocht naar geheugen. En ben op DIT uitgekomen. Deze prijs haal ik op geen stukken na bij de winkel van Sony en ook niet met men korting van 20%
              Daarmee was ik aant denken om ne lader te kopen bij Sony. Nu moet ik batterij laden via de kodak zelf en das ook niet ideaal. En een tweede batterij zal ik zeker nog wel es kopen... Alvast merci voor de voorgaande en komende reactie's

              Groetjes
              Sony Cybershot DSC-V1

              Comment


              • #8
                Re: Sony DSC-V1

                Tja, met die Pro Stick, ne lader en een extra batterij bent ge alles wat ge nodig hebt.
                Van die duitse winkel heb ik nog niet gehoord, dus kan ik ook moeilijk beoordelen.
                Succes ermee in ieder geval!
                BD0316BE
                Canon

                Comment

                Working...
                X