Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon S1IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon S1IS

    Na lang twijfelen (met de KonicaMinolta Z3) zou ik mij een Canon S1IS willen aanschaffen.Heb al naar verschillende winkels en op internet prijzen vergeleken. Op een site melden ze dat het een INTRODUCTIE camera is.
    Zijn daar nadelen aan verbonden? Indien ja, hoe kan men het verschil zien?

    Weet iemand waar men Canoncamera's voor herstellingen moet naartoe sturen, en kent iemand ongeveer de kosten voor zo een verzekerde zending vanuit Gent. Zou graag door het grote prijsverschil langs internet
    bestellen maar heb schrik voor de gevolgen bij mogelijke herstellingen.

  • #2
    Re: Canon S1IS

    Voor herstellingen voor Canon kun je bij Etbass terecht in Roosendaal (NL). Via een search vind je het adres wel. Dat is niet eens echt ver van Gent, dus je kunt je cam er persoonlijk afgeven (mits meenemen van factuur en garantiebewijs...).
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon S1IS

      bedankt, 'k ga het dan misschien toch wagen op internet te kopen. Weet je niet of een introductietoestel slecht is?

      Comment


      • #4
        Re: Canon S1IS

        Oorspronkelijk geplaatst door Mofi
        bedankt, 'k ga het dan misschien toch wagen op internet te kopen. Weet je niet of een introductietoestel slecht is?
        Kun je eens meegeven op welke site, of een linkje plaatsen? Dat kan helpen, want onder die term kun je ook vanalles verstaan...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon S1IS

          Dit is site waarbij ze het vermelden.

          Comment


          • #6
            Re: Canon S1IS

            ik heb er zo eentje.

            wegens aanschaf van D70 gebruik ik hem amper (momenteel heb'k em zelfs uitgeleend).

            prachtige camera die je ook goed kan gebruiken om korte kwaliteits clips te maken.

            nuja: introductie, heb ik 600 euro aan gegeven... wat je introductie noemt!
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Canon S1IS

              Heb in Rijsel met een verkoper gesproken en die vertelde mij dat de eerste toestellen die verkocht werden (introductietoestellen???) wat problemen hadden met de beeldstabilisatie. Heb jij dat ondervonden?

              Comment

              Working...
              X