Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dynax 7D eerste indrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dynax 7D eerste indrukken

    Gisteren in de late namiddag mijn K-M 7D gaan afhalen, maar spijtig genoeg nog niet veel tijd gehad om uitgebreid te testen.
    Toch reeds enkele eerste indrukken :

    Gebruik : ligt goed in de hand en de belangrijkste insteltoetsen/knoppen zijn goed bereikbaar. Voor mij lijkt het alsof het op maat gemaakt is.

    Autofocus : Kan hier niet vergelijken met een ander merk DSLR, maar in vergelijking met wat ik gewoon was van mijn analoge Minolta toestellen, is dit razend snel.

    Opstartsnelheid : Niet echt gemeten, maar naar mijn gevoelen zeer snel (maar nog eens gezegd heb geen andere DSLR ter vergelijking)

    LCD : Wow ! De 2,5 inch LCD vind ik een echte luxe. Allé toch in vergelijking met de Dimage 7 waar ik tot nu toe mee werkte. Naar mijn gevoelen mooi scherp en helder.

    Anti Shake : nog niet echt aan een goede test onderworpen, maar ik heb wel de indruk dat het een tamelijk verschil maakt in sommige situaties.

    Ik weet het zijn maar eerste indrukken en een DSLR is ook nieuw voor mij maar ik wou dit toch even delen met de geïnteresseerden.
    Tijdens het weekend hoop ik wat meer tijd te hebben om het nieuwe speeltje iets grondiger te testen en dan ook eens iets te posten.

    Benny
    ~~ Konica-Minolta 7D, Minolta Dimage 7, Dynax 500 SI, Dynax 505 SI Super ~~

  • #2
    Re: Dynax 7D eerste indrukken

    Alvast bedankt voor je eerste indrukken!

    En nu eens wat testplaatjes laten zien...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Dynax 7D eerste indrukken

      Proficiat met je aankoop.

      je mag je profiel up-daten met "Minolta D7"
      Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

      Comment

      Working...
      X