Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 iemand ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 iemand ?

    Hallo ,

    Heeft iemand ervaring met volgende lens Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 ?

    Dit zou 'de' lens zijn voor mij indien de kwaliteit redelijk is natuurlijk .


    groeten,

    Raf

  • #2
    Re: Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 iemand ?

    Ik ken het merk van naam, maar meer ook niet.
    Persoonlijk hou ik het op Canon optiek en als je daar voor de 70-200 gaat ben je zeker dat je iets goed in huis haalt.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 iemand ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Ik ken het merk van naam, maar meer ook niet.
      Persoonlijk hou ik het op Canon optiek en als je daar voor de 70-200 gaat ben je zeker dat je iets goed in huis haalt.
      Dat is zeker waar wat u zegt, maar de prijs van een canon 70-200 ligt toch aan de hoge kant.
      De lens waar ik het over heb kost ongeveer 200€ ...

      Comment


      • #4
        Re: Soligor AF 70-210 mm/2,8-4,0 iemand ?

        Oorspronkelijk geplaatst door raf
        Dat is zeker waar wat u zegt, maar de prijs van een canon 70-200 ligt toch aan de hoge kant.
        De lens waar ik het over heb kost ongeveer 200€ ...
        Optiek is duur en heeft altijd duur geweest, verwacht dus van een lens van 200 Euro geen wonderen. En denk na vooraleer je koopt, want waarom kan je L lenzen zo gemakkelijk verkopen, omdat iedereen ze wil. Koop je iets dat niemand wil dan is de kans ook zeer groot dat je ermee blijft zitten en als je dan niet tevreden bent ga je toch opzoek naar een betere lens, maar door de miskoop kost die dan wel 200 euro méér hé.

        my2cents
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X