Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 - Waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70 - Waar kopen?

    Een aantal maanden bekijk ik de Belgiumdigitalsite om mij voor te bereiden op de aankoop van een digitaal toestel.
    Keuze wordt: Nikon D70
    De beste prijzen zijn blijkbaar te vinden bij aankoop via internet (v.b. Nederland).
    Mijn vraag is:
    - zijn er forumleden die hun aankoop via het web hebben geplaatst?
    - Is het toch beter (betrouwbaarder) in eigen land te kopen ?

    Dank voor uw reaktie

  • #2
    Re: Nikon D70 - Waar kopen?

    http://www.top-foto.de heeft scherpe prijzen en geeft goede service (naar 't schijnt, ben nog niet geweest). Je kan via internet bestellen en het zelf gaan afhalen, net over de grens in Duren (geen verzendkosten!).

    Als ik het geld had om nu een D70 te kopen, dan zou ik het toestel daar halen.

    Johan
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D70 - Waar kopen?

      ik heb mijn d70 in belgië gekocht. dit doe ik dus nooit meer.

      ik dacht dat ik meer service zou hebebn moest ik mijn d70 hier kopen. niets is minder waar. ok mss is dit alleen bij mij zo geweest. en er zullen er zeker betere zijn. één winkel doet het voor mij zeer goed en dat is focilux in gent (http://www.focilux.com/public/produc...oducts_id/4481)

      het nadeel aan deze winkel is dat ze niet de goedkoopste zijn
      Kit d70 + 18-70 dx + 70-300 g€1,500.80
      (bij de axion winkels is dit 100 euro goedkoper).

      maar de service is er wel bij focilux.
      (sensors reinigen doen ze liever niet, ze willen hem wel opsturen naar debeuckelaer.)

      ik zou mijn d70 kopen bij corné http://www.cornevaniperen.nl/index.php
      dit is iemand die service geeft en waar je op kan rekenen. ik heb mijn macrolens bij hem gekocht. en vanaf nu koop ik alles bij hem. (sb 600 + nikkor 50 + al de rest)
      velen op dit forum zullen zeggen dat corné een man van zijn woord is.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D70 - Waar kopen?

        Zeer zeker is Corné een man van zijn woord, en absoluut te vetrouwen. Ik heb nu mijn 3de lens bij hem in bestelling.
        Wat de body betreft, zou ik je toch aanraden om die in Belgie te kopen, want zoveel scheelt dat niet in prijs, en als er iets aan is of komt, kun je direkt terecht bij De Beukelaer.
        Gelukkig maar dat ik mijn body dus in Belgie had gekocht, want ik heb hem al eens moeten binnenbrengen.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D70 - Waar kopen?

          Corne heeft geen D70 body in zijn online prijslijst. Enkel deze kit:

          * Nikon D70 * Nikon AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G * Nikon SB-800 * Extra batterij * UV filter

          Prijs: 1700.00 ?

          Waarschijnlijk verkoopt hij wel de body alleen, maar staat de prijs ervan niet online.
          Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D70 - Waar kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door JohanM
            http://www.top-foto.de heeft scherpe prijzen en geeft goede service (naar 't schijnt, ben nog niet geweest). Je kan via internet bestellen en het zelf gaan afhalen, net over de grens in Duren (geen verzendkosten!).

            Als ik het geld had om nu een D70 te kopen, dan zou ik het toestel daar halen.

            Johan
            Ik woon 250 km van Duren, ik kon het wat combineren en heb een kit D70 met ED 18-70 en een ED 70-300 zelf gaan afhalen, ik had mijn wagen fout geparkeerd en kreeg boete, ik heb het aan hem betaald, hij zou het wel in orde brengen, als dat geen service is
            Hij is een duitser maar spreekt perfect nederlands
            Heb ook al dingen met verzending besteld en alles in orde!
            Ik had problemen bij installeren van een diascanner, is allemaal in orde gekomen.

            groet
            manu

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D70 - Waar kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door JohanM
              Corne heeft geen D70 body in zijn online prijslijst. Enkel deze kit:

              * Nikon D70 * Nikon AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G * Nikon SB-800 * Extra batterij * UV filter

              Prijs: 1700.00 ?

              Waarschijnlijk verkoopt hij wel de body alleen, maar staat de prijs ervan niet online.
              Gewoon effe een mailke sturen voor de prijs van een D70 body of D70 met kitlens only.

              Hubert
              Hubert

              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                Zeer zeker is Corné een man van zijn woord, en absoluut te vetrouwen. Wat de body betreft, zou ik je toch aanraden om die in Belgie te kopen, want zoveel scheelt dat niet in prijs, en als er iets aan is of komt, kun je direkt terecht bij De Beukelaer.
                Volledig akkoord! Ik raad je hetzelfde aan! De service via De Beuckelaer is inderdaad prima
                Waar woon je ergens? Een betrouwbare winkel vlakbij,waar men tijd en raad voor je heeft is heel belangrijk!

                Gr,

                sailor
                Last edited by sailor; 17 november 2004, 11:56.
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                  Een vergelijking:

                  Foto Grobet, Antwerpen. Traditionele winkel, een begrip in het Antwerpse.
                  Herfstpromotie:
                  Nikon D70 + 18-70mm + gratis 256MB CF: 1399 EUR

                  www.top-foto.de, net over de grens in Duitsland. Webwinkel, met mogelijkheid tot afhalen:
                  Nikon D70 + 18-70mm + 256MB CF: 1153.89 EUR

                  Verschil: 245.11 EUR, oftwel 17.52% korting (te besteden aan een SB-600 b.v.)

                  Daarvoor rij ik naar Duitsland, vriendelijke verkoper of niet. 10.000 oude BEF is voor mij veel geld.

                  Trouwens, Europese garantie zou normaal overal moeten gerespecteerd worden.
                  Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                    idd, heb ook top-foto op het oog.
                    Ik heb er vroeger al vele positieve reacties over gelezen op dit forum,
                    en het prijsverschil is soms wel indrukwekkend te noemen!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                      Ik ben er vandaag een D70 met de kitlens , een sigma flits 500 DG Super en een SD CF kaartje van 1 GB gaan halen .Vriendelijke mensen en een goede uitleg .Ik heb de wagen daar op een betaal parking vlakbij geplaatst en voor 2€ kon je daar geloof ik 2h parkeren , ruim voldoende dus .

                      wingske

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                        Body in belgie gekocht of niet, De Beukelaer geeft goede service zoals ik zelf aan den lijve heb ondervonden :
                        Zij vervingen de lichtmeter van mijn in America gekocht D70 onder garantie...

                        Nikon geeft INTERNATIONALE garantie.

                        Jo.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                        Zeer zeker is Corné een man van zijn woord, en absoluut te vetrouwen. Ik heb nu mijn 3de lens bij hem in bestelling.
                        Wat de body betreft, zou ik je toch aanraden om die in Belgie te kopen, want zoveel scheelt dat niet in prijs, en als er iets aan is of komt, kun je direkt terecht bij De Beukelaer.
                        Gelukkig maar dat ik mijn body dus in Belgie had gekocht, want ik heb hem al eens moeten binnenbrengen.
                        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                        Nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                          Ben een dikke week geleden bij Top-Foto in Düren een D70-kit gaan kopen.
                          Gewoon besteld via internet, zelf gaan afhalen. Woon 'slechts' op 80 km van deze winkel. De 17-70mm-D70 kit + 1Gb CF & UV-filter scheelde 285€ in vergelijking met de beste prijs hier in de winkels bij mij in de buurt (Hasselt / Genk).
                          De verkoper spreekt zeer goed nederlands en heeft me de camera en z'n werking getoond. Het persoonlijk kontakt en degelijke uitleg geven voor mij nog steeds de doorslag. Maar als je hierbij ook nog jouw geldbeugel kunt sparen is dit mooi meegenomen.
                          (Pikant detail: heb zelfs de NL-handleiding in PDF meegekregen)

                          Groeten,

                          Touchy
                          Groeten,
                          Ludo

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                            Ik kocht mijn D70 enkele maanden geleden bij Nelissen in Mechelen: prijs nu niet meer relevant, ook gezien inruil van een andere Nikon. Wel goede service!

                            Daarna Sigma 18-125mm gaan halen bij Top Foto in Düren: uitstekende prijs en service. Ook uitstekende prijzen voor CF-cards. Ik heb geen ervaring met Corné.

                            ColinD70
                            Nikon D70 + F100/Sigma 18-35mm F3.5-4.5D Aspherical + 70-210mm F3.5-4.5D Apo Macro + 18-125mm F 3.5- 5.6/Nikkor AF 35-135mm f3.5-4.5/Nikkor AF-S ED 80-200mm f2.8D/Speedlight SB800/Metz 45 CT-1/Asahi Pentax Spotmatic F + 28,50,135 en 200 mm lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D70 - Waar kopen?

                              ik heb deze gevonden maar niemand kent deze

                              en dit hebben ze in de aanbieding

                              Sie erhalten die Nikon D 70 mit Nikon 28-80mm und Nikon 70-300mm G, 512 MB Speicherkarte, Ersatzakku und Kameratasche

                              Comment

                              Working...
                              X