Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke camera kopen

    ik heb nu een medion 4.1 megapixel uit de aldi en ik ben er zeer tevreden over maar ik ben hier en daar aan het uitkijken voor een andere camera

    kan iemand mij eentje aanraden
    van € 250 tot max € 1000
    ( ik had al zitten denken aan een canon eos 300d maar vind ik net ietsje te duur)
    alvast bedankt
    groetjes

    THOKY
    Last edited by THOKY; 15 november 2004, 19:47.

  • #2
    Re: welke camera kopen

    Welkom op het forum

    Maar om te zeggen welke camera het best zou zijn voor jou, dat wordt al wat gemakkelijker als we weten wat het budget is, en ook welk soort foto's je wil maken.
    (natuur, sport, binnenshuis, landschappen......) En of er erg grote afdrukken moeten gemaakt worden van de foto's (aantal pixels dat er nodig is).
    En de afmetingen van een camera verschillen ook sterk. Moet het een gewoon digitaal toestel zijn, of een super compact , of zelfs een digitale reflex (met verwisselbare lenzen)....
    Last edited by Black B@ndit; 15 november 2004, 19:53.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: welke camera kopen

      De 300D zit nochthans behoorlijk tussen je vooropgestelde budget! Zelfs met lenzen en accesoires bij! Zeker weten!

      Comment


      • #4
        Re: welke camera kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
        De 300D zit nochthans behoorlijk tussen je vooropgestelde budget! Zelfs met lenzen en accesoires bij! Zeker weten!
        Erg veel accessoires zal je er niet bij kunnen kopen voor 1000 euro.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: welke camera kopen

          hier zie


          EOS 300 D mit Original 18-55mm und dazu Canon Original Telezoom 90-300mm , Ersatzakku, 512 MB Speicherkarte und Canon Kameratasche für die Ausrüstung. Sofort lieferbar, deutsche Ware.
          Sie erhalten von uns einen Canon Cash Back Gutschein, den Sie an Canon senden. Dafür erhalten Sie dann von Canon 100 EURO cash zurück

          voor 1049€ -100€ = 949€

          Comment


          • #6
            Re: welke camera kopen

            Hoeveel accesoires dus?

            eigenlijk bedoelde ik op deze advertentie ja maar ik dacht dat de zoekfuncties daar wel hulp zou geboden hebben indien Thoky nog vragen zou hebben! Zeker weten!

            Comment

            Working...
            X