Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is deze site betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • is deze site betrouwbaar?

    http://www.topvision-online.de/defau...lID=2100825968

    deze is volgens mij zeer goedkoop! 768.00 € voor Canon EOS 300D! wie kent er hier een beetje duits en kan mij zeggen of de 100€ hier al in de prijs is inbegrepen of als die nog es van de 768€ afgaat?

  • #2
    Re: is deze site betrouwbaar?

    kweet nie of hij betrouwbaar is maar die 100€ krijg je na aankoop terug van canon zelf dus die mag je er eigenlijk nog aftrekken denkek
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: is deze site betrouwbaar?

      Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
      kweet nie of hij betrouwbaar is maar die 100€ krijg je na aankoop terug van canon zelf dus die mag je er eigenlijk nog aftrekken denkek
      Wel opletten hoor , verschillende online-winkels trekken die 100 euro er dadelijk af (als service naar de kopers toe, men regelt de cashback aktie dan onmiddelijk met canon europe), dus best even mailen/telefoneren.
      Ziet er toch betrouwbaar uit , maar bestelde er nog nooit ...
      ***Ne kodak en ne zak...***

      Comment


      • #4
        Re: is deze site betrouwbaar?

        Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
        Wel opletten hoor , verschillende online-winkels trekken die 100 euro er dadelijk af (als service naar de kopers toe, men regelt de cashback aktie dan onmiddelijk met canon europe), dus best even mailen/telefoneren.
        Ziet er toch betrouwbaar uit , maar bestelde er nog nooit ...
        volgens de website krijg je de € 100 nog terug van Canon + een Cf kaartje van 256

        Comment


        • #5
          Re: is deze site betrouwbaar?

          Oorspronkelijk geplaatst door wim_py007
          volgens de website krijg je de € 100 nog terug van Canon + een Cf kaartje van 256
          unfortunately this is only valid for orders from Germany.
          Best regards,

          TOPVISION Internet-Team
          ___________________________

          getvergodver

          Comment


          • #6
            Re: is deze site betrouwbaar?

            Topvision is top ze hebben mijn 23maand oude coolpix gratis herstelt alhoewel hij 11maand uit garantie was.
            Topvision kan voor mijn niet stuk.

            Groeten Rusty
            Ik haat vriendjespolitiek

            Comment


            • #7
              Re: is deze site betrouwbaar?

              Voor mij was dat de zaak die mij een nachtmerrie heeft bezorgd . Die hebben mij een toestel verkocht van een niet EEG land en natuurlijk was er dan geen garantie nooit zal ik daar nog iets kopen
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Re: is deze site betrouwbaar?

                Ja loodgieterke ,heb je ooit iets voor gehad met je toestel??
                Zo nee hoe weet je dan dat ze het niet op hun kosten herstellen??
                Zo ja wat is er verkeerd gegaan?
                Bij mij hebben ze de boel buiten garantie op hun kosten laten herstellen dus ik zou niet weten wat daar verkeerd aan is.
                Ik had zelfs de garantiekaart niet meegestuurd.
                Ik weet wel dat je ,je procenten hebt bij de otto maar daarom zijn de anderen nog niet corrupt of geven ze slechte service.

                Groeten Rusty
                Ik haat vriendjespolitiek

                Comment


                • #9
                  Re: is deze site betrouwbaar?

                  Wel beste vriend ik ga nu het hele verhaal niet neer pennen maar als Topvision mij een toestel verkoopt zonder een garantiekaart en als ik contact gehad heb met Fuji en die zeggen mij dat het een toestel is dat niet van europa is en dat zij daar geen garantie kunnen op geven dan ben je niet goed bezig en dan de tweede zaak jij kunt nooit weten of ik procent heb bij otto ik koop daar wel vaak omdat ik daar niet in het zak word gezet zoals bij topvision en als ik van otto was zou ik u eens op je plaatske zetten jij zegd dat hij een corrupte zakenman is wel dan moet jij echt veel weten en zeker zijn van uw zaak deze man kan u daar voor laten straffen weet jij dat ?met leugenaars zoals jij kunnen wij op het forum niet veel doen hoor die kunnen we missen als een virus
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rusty
                  Ja loodgieterke ,heb je ooit iets voor gehad met je toestel??
                  Zo nee hoe weet je dan dat ze het niet op hun kosten herstellen??
                  Zo ja wat is er verkeerd gegaan?
                  Bij mij hebben ze de boel buiten garantie op hun kosten laten herstellen dus ik zou niet weten wat daar verkeerd aan is.
                  Ik had zelfs de garantiekaart niet meegestuurd.
                  Ik weet wel dat je ,je procenten hebt bij de otto maar daarom zijn de anderen nog niet corrupt of geven ze slechte service.

                  Groeten Rusty
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Re: is deze site betrouwbaar?

                    Ook wat jij blijkbaar niet weet is op uwe coolpix is wel 24 maand garantie dus die heeft gewoon gedaan wat hij hoorde te doen hé en dat zijn geen wonderen hé
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rusty
                    Topvision is top ze hebben mijn 23maand oude coolpix gratis herstelt alhoewel hij 11maand uit garantie was.
                    Topvision kan voor mijn niet stuk.

                    Groeten Rusty
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                    Comment


                    • #11
                      Re: is deze site betrouwbaar?

                      Leer om te beginnen lezen ,er staat dat de anderen niet corrupt zijn omdat jij de hele dagen reclame maakt voor otto .
                      Jij breekt alle anderen af ,alleen otto is goed voor jou .
                      Wat die coolpix betreft op de kaart staat wel degelijk 1 jaar garantie ,ik zou niet weten waarom ze 2 jaar zouden gegeven hebben als de wet nog maar een jaar veranderd is zodat je 2 jaar garantie zou krijgen.
                      Wat jij beweert is dat topvision niet deugt maar je hebt gewoonweg geen ervaring met de garantie die zij geven.
                      Wie zegt als er iets aan dat toestel zou gescheeld hebben dat ze het niet gewoon op hun kosten herstellen?
                      Jij roept al vooraleer je ook maar iets van ervaring hebt op dat gebied.
                      Moesten er problemen geweest zijn bij een herstelling dan had je recht van klagen ,maar je kan niet bewijzen dat ze het niet herstellen.

                      Groeten Rusty
                      Ik haat vriendjespolitiek

                      Comment


                      • #12
                        Re: is deze site betrouwbaar?

                        Heb jij dan ook een uitleg waarom dat het een toestel is dat niet uit Europa komt en als eerlijke verkoper doer er dan een Garatie kaart bij maar ja als je aan het choemelen bent kun je geen kaart geven denk ik en ik breek alleen die af waar ik slechte ervaring mee heb voorbeeld topfoto ik heb er geen ervaring mee dus zwijg ik er over dus ik ben tenminste geen rodeltante dat kan iedereen niet zeggen
                        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                        Comment

                        Working...
                        X