Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

    ik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?
    Last edited by silvercircle; 12 november 2004, 11:01. Reden: verkeerde url

  • #2
    Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

    Oorspronkelijk geplaatst door silvercircle
    ik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?
    Daar zal je hem et goedkoopste vinden, maar je hebt wel geen nederlands handleiding, die kan nochtans erg handig zijn
    Canon 300D
    Canon 18-55mm
    Canon 70-300mm

    Comment


    • #3
      Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

      Oorspronkelijk geplaatst door aikon
      Daar zal je hem et goedkoopste vinden, maar je hebt wel geen nederlands handleiding, die kan nochtans erg handig zijn
      toch niet. Goedkoopsten zijn momenteel konijn of kamera express, toch nog zo'n 40 EUR goedkoper dan topfoto. Ook met de 28-135 zijn die een 20 EUR goedkoper.


      Maar ik zou zeker Corné ook eens mailen. Misschien niet de allergoedkoopste in deze combi, maar dan heb je ze wel thuis geleverd + weet je iig dat je toch een behoorlijke service na verkoop hebt.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

        Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
        toch niet. Goedkoopsten zijn momenteel konijn http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/288
        toch niet "De € 100,- retour van Canon is al in deze prijs verwerkt."

        Comment


        • #5
          Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

          Oorspronkelijk geplaatst door aikon
          Daar zal je hem et goedkoopste vinden, maar je hebt wel geen nederlands handleiding, die kan nochtans erg handig zijn
          damn ik zie net dat ze die metalic gekleurde enkel per body kopen! weet er iemand ee adres online waar ze goedkoop de zwarte editie verkopen? (de body alleen)




          zoals deze hierboven!

          Comment


          • #6
            Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

            Oorspronkelijk geplaatst door silvercircle
            toch niet "De € 100,- retour van Canon is al in deze prijs verwerkt."
            tja en dan ... 889€ - 100€ cashback bij topfoto en 745€ bij konijn ... ... of het moest zijn dat ik niet kan tellen, maar konijn schijnt me toch nog goedkoper ... ...
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment


            • #7
              Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

              Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
              tja en dan ... 889€ - 100€ cashback bij topfoto en 745€ bij konijn ... ... of het moest zijn dat ik niet kan tellen, maar konijn schijnt me toch nog goedkoper ... ...
              819,00 € bedoel je voor de body alleen!

              http://www.top-foto.de/ListDetail.ph...de6599910e6afa

              Comment


              • #8
                Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

                Oorspronkelijk geplaatst door silvercircle
                819,00 € bedoel je voor de body alleen!

                http://www.top-foto.de/ListDetail.ph...de6599910e6afa


                ... en toch ben je met de kit van 745 beter af ... die 18-55 kan makkelijk voor 50€ de deur uit ... maar je had idd gelijk
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens

                  Oorspronkelijk geplaatst door silvercircle
                  ik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?
                  Nu lopen hier wel twee topic's van U over het zelfde onderwerp hé,dat ging natuurlijk alleen over de lens.
                  Ik dacht al dat mijn reply gewist was,mijn toeren begonnen al op te lopen van mijne tikker.
                  Zie hier mijn antwoord:
                  iemand een betrouwbaar en goedkoop adres? :p 'k heb zowaar bijna m'n setje :cool: bedankt voor jullie weetjes!
                  Last edited by Cois; 13 november 2004, 09:51.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment

                  Working...
                  X