Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

    Ik heb mijn MarkII bij de buren gekocht, en alhoewel ik een Engelse handleiding heb, had ik graag een handig boekje in pocket-formaat én in het Nederlands...
    Ik KAN mijn plan wel trekken in het Engels, maar je moedertaal leest toch nét ies makkelijker. Dus ik mailde naar Etbass..

    Groot was mijn verbazing...:

    Geachte,

    Het spijt me, maar toen ik Uw bestelling invoerde, realiseerde ik me dat de handleiding voor dit toestel niet meer leverbaar is.
    U zou eens op www.handleiding-online.nl kunnen kijken...

    Mvg,
    Stephanie Ostermeier,
    Afd. parts


    Is de Canon 1D MARK II dan al zo oud ????


    VRAAG:

    Is er hier iemand op het forum die zijn NL handleiding wenst te verkopen ?
    Ik wil er een eerlijke prijs voor geven.

    Of indien Otto of Corné dit willen doen, zal mijn dankbaarheid groot zijn...
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

    Ik kocht mijne Mark II ni bij de buren maar net achter de hoek bij wijze van spreken. Dus ik heb een Nederlandstalige handleiding, maar uiteraard wens ik die niet te verkopen want dit is een item dat bij het toestel hoort, en als er ooit een moment komt dat mijn Mark II plaats moet ruimen voor weet ik wat misschien ne Charel 3 dan hoort deze handleiding in de doos te zitten.

    Wat eventueel te overwegen is deze handleiding op een iets minder handig formaat te kopieren.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

      Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
      Ik heb mijn MarkII bij de buren gekocht, en alhoewel ik een Engelse handleiding heb, had ik graag een handig boekje in pocket-formaat én in het Nederlands...
      Ik KAN mijn plan wel trekken in het Engels, maar je moedertaal leest toch nét ies makkelijker. Dus ik mailde naar Etbass..

      Groot was mijn verbazing...:

      Geachte,

      Het spijt me, maar toen ik Uw bestelling invoerde, realiseerde ik me dat de handleiding voor dit toestel niet meer leverbaar is.
      U zou eens op www.handleiding-online.nl kunnen kijken...

      Mvg,
      Stephanie Ostermeier,
      Afd. parts


      Is de Canon 1D MARK II dan al zo oud ????


      VRAAG:

      Is er hier iemand op het forum die zijn NL handleiding wenst te verkopen ?
      Ik wil er een eerlijke prijs voor geven.

      Of indien Otto of Corné dit willen doen, zal mijn dankbaarheid groot zijn...
      Tja, als het toestel elders gekocht is zullen deze mensen begrijpelijkerwijs niet staan te springen om je uit de nood te helpen...

      Comment


      • #4
        Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

        Oorspronkelijk geplaatst door wim_py007
        Tja, als het toestel elders gekocht is zullen deze mensen begrijpelijkerwijs niet staan te springen om je uit de nood te helpen...
        Heeft dit antwoord iets van toegevoegde waarde aan deze tread ????

        Comment


        • #5
          Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

          Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
          Heeft dit antwoord iets van toegevoegde waarde aan deze tread ????
          nee, maar 't is imho gewoon een vaststelling
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

            Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
            Heeft dit antwoord iets van toegevoegde waarde aan deze tread ????
            Dit zijn zaken die reeds eerder gemeld zijn over parallel of grijze markten.
            Ofwel ga je ervoor en trek je je plan ofwel koop je iets van de lokale markt en heb je je handleiding. Alles heeft zijn prijs.
            Om hiervoor nu een rode duim toe te steken

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: 1D MARK II - owners of Otto / Corné ? Hulp gevraagd...

              Het is helemaal geen parallel of grijze import. En ik klaag ook niet dat ik geen Nederlandstalige handleiding heb.

              Maar...het is algemeen geweten dat je bij Etbass, de firma die de service voor Canon doet, een Nederlandstalige handleiding kan KOPEN.

              Maar dat die na minder dan 1 jaar al niet meer zou gedrukt worden....
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment

              Working...
              X