Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Archos gmini 220

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Archos gmini 220

    Hey,
    Sinds kort ben ik op zoek naar een archos gmini 220. In de winkels vind je die hier niet en met web winkels heb ik geen ervaring. De meeste plekken die ik vind zijn in Amerika en dit is hier wel heel goedkoop. Als ik hem daar koop zit ik wel met het probleem dat de spanningsadapter geen europees model is en ik op zoek moet gaan naar een vervanger, als op de archos een standaard spanningstekker zit. De andere web winkels zijn toch nog redelijk duur.
    Iemand ervaringen met kopen in Amerika of een goede winkel in België; Nederland, Luxemburg, Duitsland, Engeland of Frankrijk?

    Dank,
    Geert

  • #2
    Re: Archos gmini 220

    Heb over een maand een archos gmini 400 gekocht bij www.direqt.be, zeer goede service, persoonlijk opgebeld geweest en binnen 24h geleverd!

    J.
    http://www.photofolio.be
    EOS 350D | 18-50 f/2.8 EX DG | 30 f/1.4 EX | EF 50 f/1.4 | EF 100 f/2 | Speedlite 430EX

    Comment


    • #3
      Re: Archos gmini 220

      ge kunt in de brico zo,n verloopstekker kopen van amerikaans naar europees model ,voor een 5 tal euro ,heb ik verleden jaar ook voorgehad ,was ook voor een archos gmini 220

      Comment


      • #4
        Re: Archos gmini 220

        Ik heb mijn Archos Gmini 220 een dikke maand geleden gekocht in de Fnac in Antwerpen. Heb wel eerst enkele winkels van Fnac gebeld en enkel in Antwerpen hadden ze hem op dat moment in voorraad. In de andere winkels zou het effen duren om hem te bestellen.

        Dominique

        Comment


        • #5
          Re: Archos gmini 220

          Ik keb mijnen gmini 220 bij digimania in Brussel gekocht. www.digimania.be is hun url denk ik. Mocht ge te ver van Brussel wonen kunt ge hem ook online bestellen.

          Comment

          Working...
          X