Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke oplaadbare batterijen en lader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke oplaadbare batterijen en lader

    voor een sb600 flits

    liefst in de regio van gent.

    welke raden jullie mij aan en wat kost dit?

  • #2
    Re: welke oplaadbare batterijen en lader

    Hier staat een test van akku's, maar ondertussen zijn er wel nieuwere, met een grotere capaciteit.


    Een set akku's met een capaciteit van 2000mAh of meer zal altijd wel goed zijn.
    Een heel snelle lader (1 uur of minder) zorgt ervoor dat de akku's flink heet worden, en daar kunnen ze niet altijd even goed tegen. Volgens mij is het beter om een iets tragere lader te nemen.
    Ik heb een lader van GP (Powerbank Travel), die op 100/240V 50/60Hz en 12VDC (auto) werkt.
    En verder gebruik ik akku's van GP (2300mAh), en Aldi (2000mAh).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: welke oplaadbare batterijen en lader

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Hier staat een test van akku's, maar ondertussen zijn er wel nieuwere, met een grotere capaciteit.


      Een set akku's met een capaciteit van 2000mAh of meer zal altijd wel goed zijn.
      Een heel snelle lader (1 uur of minder) zorgt ervoor dat de akku's flink heet worden, en daar kunnen ze niet altijd even goed tegen. Volgens mij is het beter om een iets tragere lader te nemen.
      Ik heb een lader van GP (Powerbank Travel), die op 100/240V 50/60Hz en 12VDC (auto) werkt.
      En verder gebruik ik akku's van GP (2300mAh), en Aldi (2000mAh).
      Gebruik GP en Aldi prijs/kwaliteit Aldi in eenmalige aanbieding zéééér goedkoop.
      Mvg,Macroshopper
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: welke oplaadbare batterijen en lader

        nu aanbieding in Makro voor Memorex, een snellader 30 mm, met autokabel en 4 2300 batt.

        beter dan GP???
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

        Comment


        • #5
          Re: welke oplaadbare batterijen en lader

          Ik heb goede ervaringen met de snellader van de Hema; deze kwam als beste koop uit de test van de Consumentenbond. Voorzien van auto-aansluiting en druppellader en decharge en refreshfunctie. Laadt 4 penlights à 2300mAh op in 3 uur.
          10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

          Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

          Comment

          Working...
          X