Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

    De bezoekers aantallen hier op BD zullen weer pieken gaan vertonen de komende dagen en weken.

    Zie http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/home.htm

    Slotsom? van reeds jaren? steeds weerderkerende discuties hier over dit soort aanbiedingen.

    -Voor die prijs kan je niet sukkelen.

    -als 2° camera?, ach koop dan beter een goede occ!!

    -Als je een brood koopt ga je ook niet naar de beenhouwer.

    -Je krijgt wat je er voor betaald hebt.

    - Ongeveer 50% is er voor en 50% is er tegen, ongeveer hé!!!

    - nog??



    Allez, laat u nog eens gaan, zeker die vroeger zo een toestel bij "den Aldi" gekocht hebben.

    PS; al mijn pc's komen van den Aldi en ben er best tevreden over, prima spul!
    Last edited by teddy-bear; 10 november 2004, 14:50.

  • #2
    Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

    Awel, eerlijk gezegd, ik vind dat veel geld....
    Wie met en point and shoot fotografeert heeft helemaal geen wow-6-megapixels nodig...
    Ik voorspel dat de beelden "flou" zullen zijn en enorm veellast van ruis gaan hebben.

    Allez, Teddy, we zullen direct onze raad ook maar geven: koop u beter de allergoedkoopste Canon, ik dacht de A314 of zoiets....ongeveer 150 eur schat ik - zal stukken beter zijn dan dit.

    Maar voor computers: inderdaad, ik heb hier toch ook al weer enkele jaren een kei-goede laptop van den Aldi staan. Werkt perfect + 3 jaar waarborg.

    Het IS en blijft plezant: elke woensdag op de site van Aldi gaan piepen.
    Last edited by Alfa Centauri; 10 november 2004, 14:57.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

      Die 10 DVD+RW's voor 15.99, die zijn wel interessant.

      Bedankt Teddy-Bear

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment


      • #4
        Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

        En maandag hadden ze bij Lidl een 6,3 mega-spikkel camera .

        Ik heb al gereageerd in het andere "Aldi" topic:
        http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/OFF01_T.HTM http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/BILD01.JPG Ziet er op het eerste zicht niet slecht uit. Velen zullen wel lachen met deze "Broldi-rommel" maar zijn dit nu echt zo een slechte toestellen?


        Mijn pc komt ook van den Aldi (de vorige trouwens ook), en die is dus wel heel degelijk .
        Last edited by Black B@ndit; 10 november 2004, 16:16.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D
          Die 10 DVD+RW's voor 15.99, die zijn wel interessant.
          En wat te zeggen van die braadpan met deksel dan

          sorry kon het niet laten.

          Maar idd, de prijs lijkt me nu ook niet om doorheen het plafond te gaan. Voor die prijs het je een canon A75.

          Zie ik dat nu goed ??? kan die alleen SD kaartjes aan ????
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

            Meer uitleg over die camera is hier te vinden:


            (met alleen maar "traveler", en "6,3 megapixel" in te geven bij Google stond die bovenaan )
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

              Voor die prijs zou ik toch naar een merk gaan met enige kwaliteit en een megapixel minder... of als het dan toch 6mpix moet zijn: Kodak DX7630 voor ongeveer 300 euro.
              Hier heb je een review: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/dx7630.html
              Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

              Comment


              • #8
                Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D
                Die 10 DVD+RW's voor 15.99, die zijn wel interessant.

                Bedankt Teddy-Bear

                Valt wel mee.. niets spectaculair.. www.opus.nl 10 voor 11 euro !
                Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                Comment


                • #9
                  Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                  [QUOTE=Perrush]En wat te zeggen van die braadpan met deksel dan

                  sorry kon het niet laten.

                  QUOTE]

                  HE die panne zijn wel goed hé
                  ik bak daar altijd mij kieken in

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                    Oorspronkelijk geplaatst door immage
                    Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                    En wat te zeggen van die braadpan met deksel dan

                    sorry kon het niet laten.
                    HE die panne zijn wel goed hé
                    ik bak daar altijd mij kieken in
                    Altijd?
                    Yuk... Hoe dikwijls heb je jouw kieken ondertussen gebakken?
                    Ik zou dat kieken maar één keer bakken

                    sorry kon het echt niet laten

                    sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                    http://supermasj.zenfolio.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                      An den Kameradaten und der Ausstattung des Traveler-Modells gibt es wenig zu kritisieren. Allein die fehlenden Angaben zur Lichtstärke des Zoomobjektivs lassen uns stutzig werden. Der von Aldi veranschlagte Preis ist jedoch zu hoch.

                      Bla bla bla...enkel het ontbreken van info over de lichtsterkte van de lens doe ons de wenkbrouwen fronsen.Bovendien is de gevraagde prijs te hoog...bla bla bla
                      Einde vertaling.
                      Voor enkele pl€uro's meer koop je een deftig machien.

                      Hun peperroomsaus én bearnaisesaus daarentegen heb ik zeer graag
                      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                        geef mij toch maar:

                        Oscillerende warmeluchtblazer

                        kan staand of aan de muur bevestigd gebruikt worden, met thermostaat, spatwaterbestending, beveiliging tegen overhitting en controlelampje, dubbel geïsoleerd, anti-vriesfunctie, 2 warmtestanden (1000 W of 2000 W) en 1 koudestand (zomerventilatie). Incl. 1 EUR Recupel.


                        19,99
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                          Ongelooflijk dat ze zoiets nog voor 239 euro op de markt te brengen. Dat ze die dingen nog steeds verkopen zakt mn broek echt vanaf, aangezien ik nog geen enkele positieve reactie ben tegen gekomen.

                          Maarja, veel zullen het pas doorhebben als ze met 3 goede foto's van vakantie terug komen
                          Last edited by kreefie; 11 november 2004, 22:33.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                            En maandag hadden ze bij Lidl een 6,3 mega-spikkel camera .

                            Ik heb al gereageerd in het andere "Aldi" topic:
                            http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/OFF01_T.HTM http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/BILD01.JPG Ziet er op het eerste zicht niet slecht uit. Velen zullen wel lachen met deze "Broldi-rommel" maar zijn dit nu echt zo een slechte toestellen?


                            Mijn pc komt ook van den Aldi (de vorige trouwens ook), en die is dus wel heel degelijk .
                            Whaha ik denk dat er nog wel meer spikkels te zien zullen zijn

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

                              Oorspronkelijk geplaatst door kreefie
                              Ongelooflijk dat ze zoiets nog voor 239 euro op de markt te brengen. Dat ze die dingen nog steeds verkopen zakt mn broek echt vanaf, aangezien ik nog geen enkele positieve reactie ben tegen gekomen.

                              Maarja, veel zullen het pas doorhebben als ze met 3 goede foto's van vakantie terug komen

                              sorry, ma dees vind ik echt een idiote reactie...

                              Misschien is het wel is nodig om te beseffen dat de foto's die wij fotofreaks (ook ikzelf ja ) goed vinden voor vele leken Prachtig!! zijn en foto's die wij maar zozo vinden voor diezelfde leken nog altijd Prachtig zijn.

                              Mijn broer kocht zo een fototoestelletje in de Aldi omdat hij van zichzelf vindt dat hij nie meer nodig heeft. Hij is daar heel tevreden over, had meer dan drie goede foto's van vakantie en is al content als hij sommige van die foto's kan gebruiken als wallpaper...

                              Het is heel simpel, dit soort mensen wil Aldi aanspreken met zulk fototoestel en daar is helemaal niets mis mee...


                              ps.: Hier hebde uw eerste positieve reactie, mijn broer is er tevreden over...
                              https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

                              Comment

                              Working...
                              X