Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de sensorbrush en sensorclean

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de sensorbrush en sensorclean

    How to clean digital SLR or mirrorless camera — cleaning methods and solutions to eliminate condemnations from digital camera sensor, focusing screen and mirror.

    hallo ,gisteren is mijn sensorbrush en clean na meer dan een maand wachten binnengekomen .
    vandaag eens uitgetest
    de sensorbrush loont echt de moeite ,eerst 5 seconden met samengeperste lucht op de borstel zitten (men zegt 5 a 20 seconden maar dan wordt de luchtfles ijskoud als je het te lang doet) ,daarna een veeg van links naar rechts ,dit nog eens 3 x herhalen en ik had nog 1 spotje op de sensor zitten die ik er niet afkreeg .
    dan de sensorclean gebruikt ,is een soort waterachtige oplossing die je op een bijgeleverde wattenstaafje moet doen en daarmee op de sensor wrijven ,ik had niets anders dan strepen !!!!
    heb dan maar eclips gebruikt voor alles weer mooi te krijgen
    de sensorbrush is een echte aanrader ,de sensorclean vind ik helemaal niet (misschien gebruik ik het verkeerd)
    als er mij nu nog iemand kan zeggen waar ik goedkoop van die luchtdrukcanisters kan bestellen dan ben ik van plan om de 2 weken mijn sensor te kuisen ,is echt gemakkelijk en vooral rap
Working...
X