Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TOP-FOTO: parking ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TOP-FOTO: parking ?

    Ben zinnens om volgende maand ook eens naar TF te gaan.
    ( 't is mijn eerste keer, vandaar deze vraagjes )
    Op de site vind ik wel een plannetje, maar eens je daar bent, waar parkeer ik het best ( gemakkelijkst) mijn wagen ?
    Staat het daar ook vol parkeermeters zoals hier bij ons ? En hoe zit het met eventuele boetes.

  • #2
    Re: TOP-FOTO: parking ?

    In de omgeving zijn er een aantal parkings (wel betalend), maar dan hoef je ook niet ver te stappen...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: TOP-FOTO: parking ?

      Zet hem op de parking voor de winkel? (ge moet wel wageluk hebben, al zeg ik het zelf)
      Autosport Fotografie @ fastfotos.be

      Comment


      • #4
        Re: TOP-FOTO: parking ?

        ben vandaag geweest,als je een paar keer rond de blok rijdt heb je normaal wel ergens parking,of in één van de zijstraatjes!vergeet geen ticketje!
        er is ook als je bij top-foto de straat uit rijdt een grotere parking!
        opgelet voor het parkeren aan de andere kant v/d straat,zoals je zult zien doen de duitsers dat precies allemaal!maar je riskeert een bon!
        en ze zijn er snel bij daar!
        van Ingo gehoord dat ze volgende week: 11 nov ook open zijn!is mss intressant!
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: TOP-FOTO: parking ?

          Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
          van Ingo gehoord dat ze volgende week: 11 nov ook open zijn!is mss intressant!
          Tuurlijk zijn ze dan ook open. Voor hen is dat geen feestdag natuurlijk
          Vind het zelf wat minder leuk, want ik zit de hele week in Duitsland en moet dan ook werken ...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Re: TOP-FOTO: parking ?

            doe ingo mijn allerbeste groeten en zeg maar dat Hans hem bedankt om zijn 20D probleem zo vlotjes op te lossen.
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

            Comment


            • #7
              Re: TOP-FOTO: parking ?

              Ik rijd vrijdag ook naar Ingo

              Comment


              • #8
                Re: TOP-FOTO: parking ?

                Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                Tuurlijk zijn ze dan ook open. Voor hen is dat geen feestdag natuurlijk
                Vind het zelf wat minder leuk, want ik zit de hele week in Duitsland en moet dan ook werken ...
                Tiens, tiens!! Geen feestdag op 11 november??? Hoe zou dat toch komen????


                Ik ben al enkele keren bij TF geweest en heb steeds een parkeerplaats vlak bij de shop gevonden, uiteraard wel betalend, maar dat kan sedert de invoering van de € geen probleem meer zijn zeker?? Een paar muntjes uit je broekzak en hoppa

                Comment


                • #9
                  Re: TOP-FOTO: parking ?

                  Probeer zeker en vast geen parkeerplaatsje te maken waar het niet mag.

                  Anders geef ik je geen 5 minuten voor je een boete hebt. (spreek van ondervinding)

                  Een paar keer het blokje omrijden kan wonderen doen.

                  Greetz,

                  J.
                  johnvde

                  Comment

                  Working...
                  X