Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon coolpix 4800 ?? of ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon coolpix 4800 ?? of ...

    Hey mannen (en vrouwen )

    Ik ben van plan een nieuw fototoestel te kopen nadat mijn Sony DSC-P72 gestolen is . Omdat ik een frevent buitensporter ben (MTB, snowboarden, mountainboarden, skien, klimmen, ...) mr tevens graag natuurfoto's trek zoek ik een compact en stevig toestel met een redelijke (optische!) zoom (liefst meer dan 4x)dat eveneens een relatief kleine sluitertijd heeft aangezien ik graag "jumps" enz trek.
    Hebben jullie iets van: "dan moet die kerel da toestel kopen", laat dat dan aub weten want na een tijdje zoeken weet ik het echt ni meer goed.
    Ik wou eerst de nikon coolpix 4800 kopen mr op ne review las ik dat die relatief traag was dus vr sportfoto's . Ik ga zaterdag nr Aken, indien jullie daar goei adressen hebben, let me know!

    In ieder geval al bedankt!!!

  • #2
    Re: nikon coolpix 4800 ?? of ...

    Casio's zijn snel...
    Ik zou de casio EX-P 600 aanraden...
    Groetjes!

    Oorspronkelijk geplaatst door jorisv
    Hey mannen (en vrouwen )

    Ik ben van plan een nieuw fototoestel te kopen nadat mijn Sony DSC-P72 gestolen is . Omdat ik een frevent buitensporter ben (MTB, snowboarden, mountainboarden, skien, klimmen, ...) mr tevens graag natuurfoto's trek zoek ik een compact en stevig toestel met een redelijke (optische!) zoom (liefst meer dan 4x)dat eveneens een relatief kleine sluitertijd heeft aangezien ik graag "jumps" enz trek.
    Hebben jullie iets van: "dan moet die kerel da toestel kopen", laat dat dan aub weten want na een tijdje zoeken weet ik het echt ni meer goed.
    Ik wou eerst de nikon coolpix 4800 kopen mr op ne review las ik dat die relatief traag was dus vr sportfoto's . Ik ga zaterdag nr Aken, indien jullie daar goei adressen hebben, let me know!

    In ieder geval al bedankt!!!

    Comment


    • #3
      Re: nikon coolpix 4800 ?? of ...

      Oorspronkelijk geplaatst door jorisv
      Hey mannen (en vrouwen )
      Ik ga zaterdag nr Aken, indien jullie daar goei adressen hebben, let me know!
      In Aken heb je alvast www.acfoto.de. Let wel: hun prijzen in de winkel zijn iets hoger dan op hun online-shop.
      Je heb ook nog foto Preim http://www.alles-in-aachen.de/index-term-1493.html.

      Een beetje verder richting Keulen heb je dan nog www.topfoto.de in Düren (15 minuutjes). Dat is een internetshop, maar ook een gewone winkel (met zelfde prijzen). Hiervan zul je trouwens veel goede commentaren lezen op BD. Zaakvoerder spreekt ook vlot Nederlands...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: nikon coolpix 4800 ?? of ...

        Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
        Een beetje verder richting Keulen heb je dan nog www.topfoto.de in Düren (15 minuutjes). Dat is een internetshop, maar ook een gewone winkel (met zelfde prijzen). Hiervan zul je trouwens veel goede commentaren lezen op BD. Zaakvoerder spreekt ook vlot Nederlands...
        Thx!!
        Die prijzen zijn idd zeker de moeite waard om dan nog die paar km verder te rijden!

        Comment


        • #5
          Re: nikon coolpix 4800 ?? of ...

          En wat is het uiteindelijk geworden ?
          Welk toestel en in Duitsland gekocht ?
          Goede ervaring gehad met het nieuwe toestel ?

          Comment

          Working...
          X