Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon 5200??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon 5200??

    ik ben van plan om mijn eerste digitaal fototoestel te kopen en heb ondertussen al reviews gelezen enz...
    mijn oog is gevallen op de nikon coolpix 5200. wat denken jullie van dit toestel of hebben jullie goede (betere alternatieven).
    1 voorwaarde is dat het toestel moet met sd-kaartjes werken.

    ik zou wel in de prijsklasse van de nikon 5200 willen blijven.

    En dan nog een vraagje erbij: bij top-foto (waar jullie allemaal vol lof over zijn), kan je daar je toestel gaan kopen aan de internet-prijzen of moet je vooraf op de site bestellen. kwestie van een beetje professioneel advies te krijgen voor ik iets koop

    groeten
    Last edited by fabiacombi; 4 november 2004, 14:03.

  • #2
    Re: nikon 5200??

    Oorspronkelijk geplaatst door fabiacombi
    En dan nog een vraagje erbij: bij top-foto (waar jullie allemaal vol lof over zijn), kan je daar je toestel gaan kopen aan de internet-prijzen of moet je vooraf op de site bestellen. kwestie van een beetje professioneel advies te krijgen voor ik iets koop
    Over je keuze laat ik anderen wat filosoferen...

    De prijzen in de winkel zijn dezelfde als op de site (is niet bij alle winkels met online-shop zo!). Het is wel handig als je even op voorhand belt om te zien of het toestel naar keuze er is, dan ben je zeker dat je het kunt uittesten. Ze hebben natuurlijk niet alle toestellen in stock, vandaar...

    Voor de rest zal Ingo (zaakvoerder) je in perfect Nederlands behulpzaam zijn (voor het geval je Duits wat roestig zou zijn )
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: nikon 5200??

      ok, de info ivm top-foto is interessant, alvast bedankt daarvoor?
      nog iemand advies??

      Comment


      • #4
        Re: nikon 5200??

        ik heb het hele kleine broertje van de 5200, nl. de 2100. Als de 5200 zo veel malen beter is dan zijn nummertje doet vermoeden dan zou ik zeggen: Kopen die brok!

        De basis van de menu's zal wel ongeveer hetzelfde zijn qua structuur en inhoud. De 5200 heeft ook meer dan 14 pre-settings geloof ik. De 2100 heeft dit ook, en ik moet zeggen, die komen dikwijls van pas.

        zelfs met de 2 milj pixels van de 2100 (in combinatie met de uitstekende kwaliteit van de lens) geeft dit toestelletje zeer mooie foto's. Dus nogmaals: als de kwaliteit van de 5200 nog beter als die van de 2100 (wat normaal zo is) dan is het zeker een dikke aanrader!

        Comment

        Working...
        X