Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelheid Sigma 24-70 2.8?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snelheid Sigma 24-70 2.8?

    Hoe zit het met de AF-snelheid van deze lens? Ik heb'm pas maar ik vind dat ie echt ongelooflijk langzaam is
    Als hij scherpstelt van zeer dichtbij naar oneindig dan duurt dan meer dan 1 seconde....?! Is dit normaal?

    Ook in minder lichtgunstige omstandigheden stelt het ding helemaal niet scherp, tenzij soms na een keer of 4 op en neer te "buzzen" (want echt stil is ie ook niet)
    Nog ff bijvertellen dat de lens op een Canon 10d gemonteerd staat.

    Wie weet raad??????


  • #2
    Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

    Wie weet raad ?

    Indien je kwaliteit en een snelle AF wenst zou ik de Sigma verkopen en een 24-70 F2.8 L USM aankopen van Canon. Ik weet uit ervaring dat een Sigma 24-70 niet te vergelijken valt met een Canon 24-70, en gelukkig is er niet alleen een prijsverschil maar is er ook een beduidend kwaliteits verschil.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

      Iemand om te sponsoren dan? Het L-geld groeit namelijk niet op mijn rug...

      Met uwe uitleg ben ik dus niks, maar toch bedankt zeker?

      Comment


      • #4
        Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

        Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
        Iemand om te sponsoren dan? Het L-geld groeit namelijk niet op mijn rug...

        Met uwe uitleg ben ik dus niks, maar toch bedankt zeker?
        What You Pay Is What You Get,

        Of dacht je dat het gebruik van L optiek alleen maar snobisme is.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

          Goed, goed, ik zal mijn vraag herformuleren...


          is het normaal dat deze lens zo traag focust of is er een defect?

          Comment


          • #6
            Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

            Ik heb wel een 24-70 Sigma, maar ik zit momenteel zonder body zodat ik nu even niet kan testen.
            De Sigma is wel niet zo snel als de "L" Canon of mijne 70-200 Sigma, maar een volle seconde lijkt me toch wel lang.
            Zelf heb ik de lens nooit als "te langzaam" ervaren.
            BD0316BE
            Canon

            Comment


            • #7
              Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

              De snelheid is zelfs een heel stuk trager dan van mijne 7-jaar-oude minolta!!!

              Comment


              • #8
                Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

                Je mag altijd eens komen testen of het zo is dat al deze lenzen zo traag zijn, of het er probleem is met jouw lens.
                BD0316BE
                Canon

                Comment


                • #9
                  Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

                  En waar kan ik u vinden?

                  stuur maar een pm als het kan...

                  Bedankt voor het aanbod trouwens.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snelheid Sigma 24-70 2.8?

                    Ik heb die lens ook even getest op de lenzendag bij Corné, en vond niet dat ze het er slecht vanaf bracht. Ook niet qua focussnelheid... De snelheid die jij meegeeft lijkt me dus niet normaal te zijn... Misschien nog even bij iemand anders proberen testen en indien dat hetzelfde resultaat oplevert, retour leverancier...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment

                    Working...
                    X