Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

    Heeft iemand de panasonic FZ20? Weet iemand waar die in voorraad is, zodat ik 'm es kan bekijken? Prijs info?

    Dank voor de reacties,

    Tom
    20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
    photo.t2net.cc

  • #2
    Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

    Ik weet niet waar u woont, maar ik heb hem gekocht eind september bij Interfoto, Kapellestraat Oostende, Foto Robert in Kortrijk heeft hem ook binnen. Ik ben er zeer tevreden over.

    Comment


    • #3
      Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

      Bij Topfoto in Duitstland (Düren) kost de zwarte versie 574,90 en de zilveren 569 eur. Wat het toestel in België kost weet ik niet.
      Ik ben zelf ook geïnteresseerd, maar kan het toestel nergens vinden. Er zijn blijkbaar maar weinig verdelers van Panasonic-Lumix. Ik ben zelf van Lokeren, en ben zopas terug van het Waasland Shopping Center. Zowel Photohall als Dixons verdelen de FZ20 niet. Ik ben in het waasland nog een aantal andere winkels binnengestapt, nergens een verdeler te vinden. Ook op het internet vond ik nog geen lijst
      Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

      Comment


      • #4
        Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

        Waasland shopping center bij Foto Robert zouden ze die moeten hebben. Ik denk trouwens dat hij verkrijgbaar is in alle winkels aangesloten bij Action Shop

        Comment


        • #5
          Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

          Ik zit in het Leuvense. Zal misschien es kijken bij de Actin Shop in Leuven? bedankt voro de reacties alvast.

          Ander vraagje voor de eigenaars van zo'n toestel - is ie niet lomp kwa afmetingen?

          Dank,

          Tom
          20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
          photo.t2net.cc

          Comment


          • #6
            Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

            vers van de pers en vandaag gepost : Panasonic FZ20 review op dpreview

            Announced at the end of July 2004, the DMC-FZ20 is the flagship model of the third generation of 'super zoom' cameras from electronics giant Panasonic, and is a direct replacement for the FZ10. Like its predecessors (and the simultaneously announced DMC-FZ3) the FZ20 sports a Leica-branded DC Vario-Elmarit zoom with a whopping 12x optical range (36-432mm equiv) and a constant F2.8 aperture. It also boasts a newly-improved optical image stabilisation system and the Venus II engine, which, according to Panasonic's documentation, is now equivalent to shooting at 3 or 4 shutter speed steps faster.


            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #7
              Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

              Ik heb die 33 foto's op dpreview eens bekeken, en ze zien er erg goed uit.
              Je moet wel onder ISO 200 blijven.

              Comment


              • #8
                Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                Ben daarjuist nog eens langsgeweest in het Waasland shopping center en jawel (bedankt voor de tip Jazzaddict) bij foto Roland was de FZ20 voorradig. Het toestel beviel mij. Ik vind het echter jammer dat hij 699,- eur kost, terwijl hij bij Top-foto 124 eur goedkoper staat.
                Ik wil gerust wat meer betalen in België, maar 124 eur vind ik vrij veel. Kent iemand een goedkoper adres in België?
                Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

                Comment


                • #9
                  Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                  Als je in Belgie wil kopen, ga dan terug naar de winkel, wijs hem op het prijsverschil, en zeg dat je hem wil kopen voor bvb 600 @ 620-
                  In de actionshop waar ik ga, doen ze over het algemeen toch 10 @ 15% af vd
                  verkoopprijs.
                  Ben je al in de FNAC geweest, daar verkopen ze dat waarschijnlijk ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                    FNAC Leuven heeft de FZ10, maar die interesseert me niet. Anderen die weten waar ie te vinden is?

                    Dank

                    Tom
                    20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
                    photo.t2net.cc

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                      Ik heb gisteren de FZ20 gezien in Fnac Gent. Prijs was nog duurder dan bij foto Roland in Waasland shopping center, nl. 750 eur. Bij Fnac kan je wel lid worden, dat kost 10 eur voor 3 jaar. Het voordeel zou zijn dat je 2% korting krijgt, op ledendagen 6%. Als je je voor 15 november lid laat maken krijg je de dag van je lidmaatschap 10% korting.
                      ===> 750 - 75 is nog altijd 675 eur (+ 10 eur lidmaatschap)
                      Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                        In Antwerpen in de Media Markt is hij normaal mee van het goodkoopst , best even bellen of hij wel binnen is
                        NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kent/heeft iemand de Panasonic Lumix FZ20?

                          Ik heb eens gebeld met Media Markt vandaag. Wat een bedoening om daar iemand aan de lijn te krijgen zeg...
                          Enfin, uiteindelijk iemand te pakken gekregen en jawel, de FZ20 is in voorraad. De prijs wil men echter niet telefonisch geven! Je moet daarvoor speciaal naar de winkel gaan. Ik heb nog een beetje aangedrongen, maar nee, geen prijs aan de telefoon.
                          Men wou mij wel antwoorden op mijn vraag of het meer dan 650 eur was. Het antwoord was helaas positief op die vraag.
                          'k Denk dat ik morgenavond ga afbieden in het Waasland shopping center. Lukt dit niet, dan toch maar een ritje naar Duitsland volgende donderdag als hij tenminste tegen die tijd al terug voorradig is bij top-foto.

                          Kenneth
                          Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

                          Comment

                          Working...
                          X