Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop digitale camera

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een digitale camera maar ik weet zo niet goed wat kopen, vandaar dat ik hier jullie mening es wil horen.
    Ik dacht zelf aan iets van minimun 4Megapixels en minimun 3x optische zoom, maar wat ik vooral wil is een digitale camera die onmiddelijk een foto neemt als je erop drukt en niet zo nog eerst 2 sec tijd nodig heeft vooralleer de foto wordt genomen. Ik ben namelijk een mountainbikeliefhebber en dat is redelijk vervelend als de foto pas getrokken wordt als de biker al is gepasseerd.
    Kdacht van merken aan canon, nikon, sony, samsung, konica minolta, ...
    qua prijs natuurlijk ook nie te duur é, tis maar amateuristisch natuurlijk.

    alvast bedankt voor de tips
    groetjes Pieter

  • #2
    Re: aankoop digitale camera

    Kun je eens meegeven hoeveel je in totaal dacht te willen uitgeven? De prijs van de accessoires (kaartjes, batterijen, etc.) moet je namelijk ook meerekenen...

    Is het vooral bedoeld voor sportfotografie?
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: aankoop digitale camera

      Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
      Kun je eens meegeven hoeveel je in totaal dacht te willen uitgeven? De prijs van de accessoires (kaartjes, batterijen, etc.) moet je namelijk ook meerekenen...

      Is het vooral bedoeld voor sportfotografie?
      ik dacht aan zo iets van max 500 euro, liefst wel maar rond de 250 euro
      het is ook voor gewone foto's te trekken hoor, zo van op feestjes ofzo maar kdenk dat belangrijkste is da mountaibiken (bewegende beelden é) tis puur recreatief hoor, gewoon ter vervanging van een niet digitaal fototoestel

      Comment


      • #4
        Re: aankoop digitale camera

        kgeloof dat de canon G5 in mediamarkt in promotie staat .
        http://www.dullaert.net

        Comment


        • #5
          Re: aankoop digitale camera

          De snelste waar een shutter of een focus lag bijna onbestaande is zijn uiteraard allemaal Digitale Reflex toestellen. Maar indien je dit nieuw wenst te kopen kom je er amper met 2500 Euro . Spijtig maar de sportfografie is het meest veeleisendqua hardware. Misschien toch maar analoog blijven werken ?
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: aankoop digitale camera

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            De snelste waar een shutter of een focus lag bijna onbestaande is zijn uiteraard allemaal Digitale Reflex toestellen. Maar indien je dit nieuw wenst te kopen kom je er amper met 2500 Euro . Spijtig maar de sportfografie is het meest veeleisendqua hardware. Misschien toch maar analoog blijven werken ?
            ik heb nogthans al een digi cam gezien die relatief snel foto's trekt, nl de konica minolta dimage Z3, maar die heeft een optische zoom van 12x wat ik niet echt nodig heb. Met dit toestel kan je byna elke seconde een nieuwe foto maken wat met een "gewone" (bv die uit aldi of lydl om maar iets te noemen) digi cam niet lukt. Deze kan ik kopen voor een dikke 400euro
            maar khad graag nog wat andere toestellen gezien om es te vergelijken

            Comment

            Working...
            X