Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ritje naar Topfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ritje naar Topfoto

    On very short notice: ik rijd morgen, zaterdag 30/10, naar Topfoto Düren. Wie wil, kan en mag meerijden: vanuit Meise (Bxl) of onderweg opstappen. Vertrek omstreeks 11 u. Tel.nr. nalaten aub.
    TonyVg

  • #2
    Re: Ritje naar Topfoto

    Niet vergeten dat Topfoto de zaterdag maar tot 15.00 open is ! Je zou niet de eerste zijn die daar na 15 uur aan de deur staat.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Re: Ritje naar Topfoto

      je hebt een pm

      Comment


      • #4
        Re: Ritje naar Topfoto

        ik ben net terug van ingo
        D20 en grip afgehaald
        koffie was weer lekker
        prima service daar
        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
        Sport & Event Photography

        Comment


        • #5
          Re: Ritje naar Topfoto

          lap sé,ik kan dit beamen,was er ook!
          (alleen maar om helpen te dragen,en koffie te drinken!)
          en een beetje info te vergaren,waarvoor thx Ingo!
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: Ritje naar Topfoto

            heb wel interresse in een extra geheugenkaartje maar kan helaas nie mee
            A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
            pics @ www.thejudge.be

            Comment


            • #7
              Re: Ritje naar Topfoto

              Ik ga hier weer eens een domme vraag stellen:

              Is die winkel een Duren een echte winkel gelijk Media Markt, Fnac,.. waar ze alle toestellen op voorraad hebben en je ze ook eens kan bekijken en vergelijken?


              Ik ga binnenkort een nieuw toestel kopen en dacht eerst bij digitalo.de te kopen. Maar de verzendkosten zijn vrij hoog (ik moet ook nog betalen voor een buitenlandse oveschrijving als ik in Vorkasse betaal).
              Die mannen hebben een "Ladenlokal" in Keulen maar dat blijkt alleen te zijn om je bestelling af te halen. Verder valt daar niks te zien. Om daar speciaal voor naar Keulen te rijden is me iets te ver.

              Maar top-foto is maar 72 km van mijn deur volgens de routeplanner. Hun prijzen zijn net niet zo scherp als digitalo maar bv veel scherper als ac-foto zodat mijn voorkeur uitgaat om eens naar topfoto te rijden.
              Last edited by Roel W; 2 november 2004, 17:24.

              Comment


              • #8
                Re: Ritje naar Topfoto

                Het is zeker geen fnac of mediamarkt.Topfoto is "maar" een kleine zaak in het centrum van Düren,maar Ingo heeft toch wel wat op voorraad hoor.En je kan er je toestel idd proberen voor je het meeneemt.Ben er al een paar keer geweest en moet zeggen,een prima service daar !!
                Vitarake


                Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                Comment


                • #9
                  Re: Ritje naar Topfoto

                  Mediamarkt is misschien beter voor compacte toestellen, maar voor (D)SLR kan je daar niet veel gaan doen. Ze hebben wel een paar lenzen liggen (althans in de winkels in Brussel) maar dat is echt niet om over naar huis te schrijven.
                  Mark (300D)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ritje naar Topfoto

                    100% mee eens
                    heb vrijdag mijn D20 opgehaald.
                    perfecte service bij deze zelf nederlands sprekende man.
                    il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                    Sport & Event Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ritje naar Topfoto

                      yep;service is prima,Ingo is een sympatieke kerel die eerlijk antwoord geeft op al je vragen en z'n prijzen altijd zo scherp mogelijk zet!
                      ik heb eens serieus met hem gepraat de laatste keer,toen heeft hij me een in-en verkoop prijs van een artikel laten zien,en ik kan er maar 1 antwoord op geven ;petje af!!!
                      je krijgt er ook altijd een lekker taske koffie!
                      t'is daarom dat ik er nog eens een bestellingske geplaatst heb vandaag!
                      Last edited by meuwi; 3 november 2004, 08:38.
                      grts; M

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ritje naar Topfoto

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox
                        Mediamarkt is misschien beter voor compacte toestellen, maar voor (D)SLR kan je daar niet veel gaan doen. Ze hebben wel een paar lenzen liggen (althans in de winkels in Brussel) maar dat is echt niet om over naar huis te schrijven.
                        Topfoto heeft anders ook wel een hele grote reeks compact camera's in huis als ik zo op de website rondneus.
                        Bedank voor de info. Volgende vrijdag rijd ik ernaar toe.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ritje naar Topfoto

                          Oorspronkelijk geplaatst door Roel W
                          Topfoto heeft anders ook wel een hele grote reeks compact camera's in huis als ik zo op de website rondneus.
                          Bedank voor de info. Volgende vrijdag rijd ik ernaar toe.
                          iets verder in het winkelcentrum is zelfs een SATURN (vergelijkbaar met mediamarkt), kan je gelijk de prijzen vergelijken.
                          il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                          Sport & Event Photography

                          Comment

                          Working...
                          X