Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF ultra II 1 gig: té duur!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF ultra II 1 gig: té duur!

    Nu wil ik niet persé slechte reclame maken voor Mediamarkt maar bovenstaand kaart kost daar (in Hasselt)...ge moogt eens raden...

    256 €!!!

    Is dat nu niet schandalig? Zeker als ge weet dat op de ons bekende sites dit zelfde kaartje niet eens de helft kost! En de verkoopster wist van niks..."tja, die zijn duur meneer, maar dan hebt ge ook nen ultra hè!".

    Volgens haar komt de vertegenwoordiger van Sandisk nochthans 3 keer in de week langs. Ik vraag me toch af of die man of vrouw ook ne keer in de rek kijkt naar hoe "zijn/haar" producten worden te koop aangeboden.
    "Ja maar meneer, als da zo is, ik vraag het na, en, die prijzen zullen dan nog wel zo snel mogelijk aangepast worden." Yeah right!

    Dan denkt ge dat ge goedkoop af zijt want zo' grote winkel laat toch uitschijnen dat dat zo is omdat ze 'en masse' inkopen kunnen doen...

    niet dus.
    Last edited by Galdie; 26 oktober 2004, 20:11.


  • #2
    Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

    Bij Top-foto 210 euro voor TWEE !!! ( speciale actie )

    En ja hoor, Ultra II !

    Maar ja, je zegt Haaaaasselt....is de digitale fotografie daar al doorgedrongen ???
    Last edited by Alfa Centauri; 26 oktober 2004, 20:14.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

      Mediamarkt is alleen goedkoop met aanbiedingen, algemeen bekend dacht ik zo. Ze hebben denk ik ooit een prijs aan dit product gehangen en vervolgens nooit meer bijgesteld. Ook zijn de prijzen van sommige toestellen echt veel te hoog.
      Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
      | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

      Comment


      • #4
        Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

        Is algemeen bekend dat op accesoires de meeste wnst gepakt wordt (gemakkelijk 50%!)...
        Enfin, niks verplicht je daar te kopen, nietwaar...
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #5
          Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

          Hier se 119 euro voor een SanDisk 1GB Ultra II 60X CompactFlash Memory Card en dat is dan nog in de buurt achter uwe hoek van de straat www.geheugenkaart.be
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

            Veertien dagen geleden in de taxfree shop van de luchthaven te Atlanta vroeg men 489 dolar voor de 1Gb Ultra II. Ik vroeg of dat voor 3 stuks was, maar de verkoper kon er niet mee lachen.

            Comment


            • #7
              Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

              En wat dacht je van bij Corne voor 112,50 euro per stuk. Toch ook een wereldprijs.

              Comment


              • #8
                Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                En je vindt ze nog goedkoper !

                Wie zoekt die vindt!

                Gr en sloppel,

                sailor
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #9
                  Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mullie
                  ... bij Corne voor 112,50 euro per stuk...
                  Yip, en de Extreme Ultra III staat daar voor maar 125€.
                  JM
                  Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

                  Comment


                  • #10
                    Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex
                    Veertien dagen geleden in de taxfree shop van de luchthaven te Atlanta vroeg men 489 dolar voor de 1Gb Ultra II. Ik vroeg of dat voor 3 stuks was, maar de verkoper kon er niet mee lachen.
                    wij gelukkig wel

                    Comment


                    • #11
                      Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                      Oorspronkelijk geplaatst door sailor
                      En je vindt ze nog goedkoper !
                      Wie zoekt die vindt!
                      sailor
                      En waarom zeg je hier dan niet WAAR jij ze gevonden hebt, flauw.

                      groeten, Jan
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                        inderdaad. geheugenkaartjes zijn schandalig duur bij Mediamarkt (en niet enkel de Ultra II kaartjes hoor, gewoon allemaal)

                        Zo dacht ik laatst nog snel even een extra kaartje te kopen alvorens de antwerpse zoo binnen te wandelen.... maar heb ze wijselijk laten hangen toen ik de prijzen zag.

                        Nuja, mediamarkt moet het effectief hebben van de goede aanbiedingen (zo heb ik er reeds 2 maal een GSM gekocht die stukker goedkoper was dan elders) maar het blijft opletten !!
                        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                        Comment


                        • #13
                          Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                          Tja, ik moet het ook niet helemaal verkeerd voor houden. ik heb er een half jaar geleden een Wacom-tekentablet gekocht voor maar 30€ en die is me zéééér goed bevallen, en dat doet ze nog steeds!

                          Comment


                          • #14
                            Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                            Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                            Tja, ik moet het ook niet helemaal verkeerd voor houden. ik heb er een half jaar geleden een Wacom-tekentablet gekocht voor maar 30€ en die is me zéééér goed bevallen, en dat doet ze nog steeds!

                            Ik ook ,vorig weekend voor 19.90€
                            Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                            Mijn website.

                            Comment


                            • #15
                              Re: CF ultra II 1 gig: té duur!

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUMOCOOL
                              Ik ook ,vorig weekend voor 19.90€
                              Waar ?
                              JM
                              Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

                              Comment

                              Working...
                              X