Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw vanavond : iPod Photo ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw vanavond : iPod Photo ...

    Yoehoe ....

  • #2
    Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

    leuk speelgoedje
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

      Amaai ... Apple did it again ...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

        Behalve dat het voor foto's pretty useless is zonder extra accessoires... Dus sorry, maar voor mij : been there, done that...

        Meer info: http://www.dpreview.com/news/0410/04...eipodphoto.asp
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

          Jammer dat er geen slot in deze ipod zit om direct je CF kaartjes in te stoppen. Nu moet je weer een extra adaptor kopen van Belkin. Onhandig en weer extra duur. Gemiste kans.
          Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
          | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

            Je kan alles hierover vinden (in het nederlands) via deze link:

            http://www.apple.com/nl/ipodphoto/

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

              gewist

              mvrgr
              pie
              Last edited by pie; 27 oktober 2004, 22:14.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                Schitterend
                Well done Apple !

                Wat mij betreft is iPod photo een prima product, een praktische methode om je foto's mee te nemen en te tonen. (via TV begeleidt met muziek, zoals vroeger de dia-voorstellingen)

                Een ingebouwde card-reader zou een mooie extra zijn (hoe moeten ze dat er nog bij in krijgen ?) maar is voor mij zeker geen show-stopper.
                "Away put your weapon, I mean you no harm"

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door jahjah
                  Jammer dat er geen slot in deze ipod zit om direct je CF kaartjes in te stoppen. Nu moet je weer een extra adaptor kopen van Belkin. Onhandig en weer extra duur. Gemiste kans.
                  Suggesties voor verbetering kun je hier doen:
                  feedback

                  kruimeltje
                  10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                  Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Yoda

                    Een ingebouwde card-reader zou een mooie extra zijn (hoe moeten ze dat er nog bij in krijgen ?) maar is voor mij zeker geen show-stopper.

                    Nee?
                    En hoe moet je je foto's erop krijgen?
                    Trouwens, voor de prijs die ze ervoor vragen zijn er andere dingen op de markt...
                    http://www.digifotofreak.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
                      Nee?
                      En hoe moet je je foto's erop krijgen?
                      Trouwens, voor de prijs die ze ervoor vragen zijn er andere dingen op de markt...
                      Helemaal mee eens, dit is eerder een i-plof dan een i-pod. Als de transfersnelheid even hoog (ahum) ligt als bij die i-Pod met Belkin card reader dan kan je dit toestel beter zo snel mogelijk vergeten... tegen de tijd dat je 1GB hebt getransfereerd, is de batterij plat
                      De Epson P2000 , De Image tank G3 en die fotoplayer van Jobo zien er mij véél beter, allen met RAW support voor de meest gangbare apparaten.

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                        We zullen maar wachten tot die Epson hier te koop is (liefst voor een redelijke prijs).
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                          Komaan, een iPod met een kleurenschermpke waar ge nu alleen met iPhoto (Waaw!) ook foto's op kunt zetten; tegen de gebruikelijke dure prijs en met de slechte oordoppen: een klucht. Zonder Cardreader of op zijn minst de mogelijkheid via USB van een camera over te zetten bijna waardeloos.
                          Kijk liever eens naar de Archos Gmini 400: kleurenscherm, ingebouwde cardreader (!!!), speelt video, ingebouwde micro, speelt Mophun spelletjes (voor mij van geen belang maar kom), wordt gewoon herkent als schijf op je PC (tenminste bruikbaar als draagbare HD), line in, tv out ... Alles tegen 100 Euro minder. Ik snap niet wat iedereen altijd loopt op te geven over die iPod: veel geld voor weinig functies, oke 't design is wel cool maar dan nog ...
                          mvg
                          Last edited by scholl; 1 november 2004, 01:15.
                          http://www.photofolio.be
                          EOS 350D | 18-50 f/2.8 EX DG | 30 f/1.4 EX | EF 50 f/1.4 | EF 100 f/2 | Speedlite 430EX

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                            ik vind het wel boeiend
                            want ik ben al even op zoek naar zo iets
                            waar ik gemakkelijk foto's zou kunnen op stokeren
                            en OOK muziek mee beluisteren
                            zonder teveel extra gadgets
                            en niet te duur
                            iemand ervaring met de nikon coolwalker?
                            ipod?
                            andere?
                            die beide kunnen?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw vanavond : iPod Photo ...

                              Persoonlijk zou ik veel liever een i-pod kopen dan een x's-drive of een ander mobiele geheugen. Het is zeker en vast een bewuste keuze geweest van Apple om er geen cf-card slot in te bouwen. De I-pod moet mode-design voorstellen. De I-pod is dat eigenlijk helemaal niet bedoelt om foto's tijdelijk op te stockeren. Maar als foto album, Dat je bij je vrienden/familie kan laten zien. Gewoon op het toestel zelf of op de televisie. Tevens had Apple een toestel nodig met kleur,
                              zwart-wit is een beetje uit de mode. Zoeken naar een naam voor het beestje duurde dan ook niet zo lang noem het de I-pod photo en klaas is kees.
                              Komaan, een iPod met een kleurenschermpke waar ge nu alleen met iPhoto (Waaw!) ook foto's op kunt zetten; tegen de gebruikelijke dure prijs en met de slechte oordoppen
                              Als je het op het vlak van mobielfotogeheugen gaat bekijken ja. Maar ik moet zeggen als je het gaat bekijken op het vlak van HD-mp3 spelers, nee dan ben je verkeert hoor. Je moet eens kijken naar de hdd060 of 070 van philips repectievelijk een 1 gig en half en 2 voor de prijs van 200 eur. En de goedkoopste I-pod (dan wel geen photo of speciale editie) heb je de mini (4 gb)voor 269 euro en een gewone pod voor 325 euro met 20GB. Zelfs een I-river is duurder. Maar die slechte oordopjes, ik heb er weinig betere gehoord.
                              Tevens zijn de I-pod's altijd bij de beste drie van een test. Samen met Sony, en soms I-river.

                              Conclusie de I-pod is een mode accessoire waar je mee kan showen, en waar nu een kleuren scherm op zit wat dat is in de mode.
                              Voor foto's neem je toch gewoon iets anders. Compact drive, X's-drive, en dergelijke dingen...

                              Black B@ndit We zullen maar wachten tot die Epson hier te koop is (liefst voor een redelijke prijs).
                              http://www.dcviews.com/press/Epson-P2000.htm
                              die zal rond de 500 euro gaan kosten.

                              Groeten, Jonas
                              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                              Comment

                              Working...
                              X