Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grip 10D: ook AA batterijen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grip 10D: ook AA batterijen?

    Ik heb op internet gezien dat er een soort houder bestaat om AA batterijen in te doen (+ 30€) voor de battery-grips van canon. Bovenstaand model is voor die van de 20D

    Nu is de vraag: past dit houderke ook in de grip van de 10D? Het zou voor mij namelijk goed uitkomen.(en voor andere misschien ook?)

    Alvast bedankt...
    Last edited by Galdie; 25 oktober 2004, 17:26.


  • #2
    Re: Grip 10D: ook AA batterijen?

    Ik heb mijn twijfels omdat die batterijhouder uit 1 stuk bestaat, en de vastklik lipjes op de 10D aan dezelfde kant staan en op de 20D aan weerszijde van de batterijen.
    Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

    Comment


    • #3
      Re: Grip 10D: ook AA batterijen?

      ik neem aan dat deze ook in de 10D past cq passen omdat zowel bij de 10D als de 20D de BP-511 worden gebruikt
      "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

      Comment


      • #4
        Re: Grip 10D: ook AA batterijen?

        Het probleem doet zich voor als het batterijhoudertje uit 1 stuk bestaa zoals Cnature al zei.

        Indien het in twee delen zou kunnen gedaan worden is mijn wens invervulling gegaan. ik heb op mijn minolta altijd de keuze gehad om of CR-lithiums (max 2) of om AA er in te doen (4stuks), die 4AA's gaan veel langer mee. En ik denk 6 AA gaan ook langer mee dan 2 x BP-511.

        Weet er iemand meer van? Anders stuur ik een mail naar de verkopers...

        Comment


        • #5
          Re: Grip 10D: ook AA batterijen?

          Gaat absoluut niet met de grip van de d30, d60 en 10d. Vergeet het.

          Ik heb het op de 20d al getest, maar zelfs daar, met 2300ma GP accus is het echt maar voor een paar opnames. Eigenlijk niet echt bruikbaar dus.

          En aan de prijzen van de namaak bp511 accus moet je er gewoon x aantal bijkopen.
          Last edited by Rudy; 25 oktober 2004, 20:26.

          Comment

          Working...
          X