Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 handleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 handleiding

    ik ben van plan om mij binnen de korste keren een D70 aan te schaffen. mijn zoektocht naar een geschikte camera is bijna afgerond, er ontbreekt nog één essentïeel iets om me volledig te overtuigen, dat is namelijk een nederlandstalige handleiding van de D70. in verband met de "grijze markt", zo noemt nikon het, zijn er enkel handleidingen, rechtstreeks op het internet, in de volgende talen te verkrijgen: engels, frans en duits.
    aangezien ik geen talenknobbel ben zou ik deze graag in het nederlands hebben, kan iemand mij daar bij helpen?

    thanks
    undefinedundefinedundefined

  • #2
    Re: D70 handleiding

    Je kan ze vinden, maar niet via de officiele kanalen.
    Daarmee bedoel ik dan de peer to peer sharing programma's.
    Zelf heb ik ze daar al gezien (via eMule), maar niet gedownload (ik heb liever handleidingen in het engels).
    Als je even de search functie gebruikt zal je trouwens een hele polemiek vinden over nikon en nederlandstalige handleidingen.
    Jo.

    Oorspronkelijk geplaatst door victor
    ik ben van plan om mij binnen de korste keren een D70 aan te schaffen. mijn zoektocht naar een geschikte camera is bijna afgerond, er ontbreekt nog één essentïeel iets om me volledig te overtuigen, dat is namelijk een nederlandstalige handleiding van de D70. in verband met de "grijze markt", zo noemt nikon het, zijn er enkel handleidingen, rechtstreeks op het internet, in de volgende talen te verkrijgen: engels, frans en duits.
    aangezien ik geen talenknobbel ben zou ik deze graag in het nederlands hebben, kan iemand mij daar bij helpen?

    thanks
    Last edited by jwllms; 24 oktober 2004, 12:33.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: D70 handleiding

      Victor
      OP simpele aanvraag bij de beukelaar krijg je een cd met nederlandse handleiding toegestuurd (als hij tenminste in Belgie is aangeschaft)
      D7000 + 28 tot 400mm

      Comment


      • #4
        Re: D70 handleiding

        Als je de camera koopt, en hij is geimporteerd door Inca BV in Nederland, of De Beuckelaer in Belgie, dan zit er zowiezo een Nederlandstalige gedrukte handleiding bij.

        Als je dan een eenvoudig mailtje stuurt naar De Beuckelaer met je serienummer van het toestel in, dan sturen ze je gratis en voor niets een CD met alle handleidingen in elektronische vorm (PDF).

        Ongtwijfeld zal die Nederlandstalige PDF ook wel al op het internet te vinden zijn (tegen de voorwaarden van de importeurs in....)

        Gewoon kopen die D70, schitterend toestel!

        Comment


        • #5
          Re: D70 handleiding

          met deze wil ik deze thread afsluiten, ik ben in het bezit van de handleiding

          allen bedankt
          undefinedundefinedundefined

          Comment

          Working...
          X