Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TECHNIKdirekt.de.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TECHNIKdirekt.de.

    Kent iemand deze shop ? Ervaringen ....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: TECHNIKdirekt.de.

    Een kleine twee jaar geleden daar een Fuji F601z gekocht.
    (Goed toestelleke trouwens als backup/pocketcam)
    Ze hebben daar regelmatig zeer scherpe prijzen op de wat oudere fuji modellekes is mij opgevallen

    Levering en betaling zonder problemen - met Visa.

    Sindsdien kreeg ik ook regelmatig een leuke dikke catalogus thuisbezorgd. De laatste keer al een tijdje geleden - waarschijnlijk te lang geleden iets gekocht.

    Enkel over de lokale afhandeling van onze Post was ik minder enthousiast. Omdat er niemand thuis was lieten ze het pakketje buiten op de oprit achter in de winterkou (weliswaar onder afdak) en in het zicht van de straat;
    maar das een ander verhaal..

    Comment


    • #3
      Re: TECHNIKdirekt.de.

      Heb daar ook wel eens gekeken... Ik heb wel opgemerkt dat de prijzen verduivled goed overeenkomen met die van Ac-photo... Misschien hebben ze iets met elkaar te maken?
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: TECHNIKdirekt.de.

        Oorspronkelijk geplaatst door jover
        Een kleine twee jaar geleden daar een Fuji F601z gekocht.
        (Goed toestelleke trouwens als backup/pocketcam)
        Ze hebben daar regelmatig zeer scherpe prijzen op de wat oudere fuji modellekes is mij opgevallen

        Levering en betaling zonder problemen - met Visa.

        Sindsdien kreeg ik ook regelmatig een leuke dikke catalogus thuisbezorgd. De laatste keer al een tijdje geleden - waarschijnlijk te lang geleden iets gekocht.

        Enkel over de lokale afhandeling van onze Post was ik minder enthousiast. Omdat er niemand thuis was lieten ze het pakketje buiten op de oprit achter in de winterkou (weliswaar onder afdak) en in het zicht van de straat;
        maar das een ander verhaal..
        Tja , die goeie ouwe Belgische post toch
        http://www.dullaert.net

        Comment


        • #5
          Re: TECHNIKdirekt.de.

          Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
          Kent iemand deze shop ? Ervaringen ....
          TD is zo'n beetje mijn vaste leverancier. Nog nooit problemen mee gehad, goede service (al een keer wat terug moeten sturen).
          Alleen: Nikon spullen zijn daar duurder dan hier in NL (dat geld voor veel duitse winkels), gek genoeg.

          Hoe dat zit met Canon weet ik eigenlijk niet. 3rd party spullen (tamron, sigma, tokina, etc) zijn daar wel weer (veel) goedkoper...
          http://marcof.net - geheel nieuw!

          Comment


          • #6
            Re: TECHNIKdirekt.de.

            Bedankt voor jullie reacties.
            Kan je er ook rechtstreeks kopen en is het nog te doen qua afstand ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: TECHNIKdirekt.de.

              @ Marcof:


              dat van de 3-party producten weet ik zo niet. De sigma 24-70 2.8 (wat toch kan gelden denk ik als een standaard lens?) is 60€ duurder dan bij den Otto...

              Comment

              Working...
              X