Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke tas voor 300D + 50-500?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke tas voor 300D + 50-500?

    Hallo,

    Ik heb al een beetje rondgezocht met de "Search" functie, maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.

    Ik ben op zoek naar een fototas, liefst een rugzak, waarin mijn 300D body + Sigma 50-500 in raakt. Zou nog plaats moeten zijn voor eventueel een kleine lens (18-55 ofzo)

    Liefst rond de € 65 - € 70.

    Ik dacht al aan de Lowepro Mini Trekker Classic (€ 63 bij Fotovideostore), maar ik weet niet of die erin raakt?

    Bedankt!
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

    Een rugzak met ingebouwd stoeltje?
    Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
    | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

    Comment


    • #3
      Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

      Hallo,

      Ik heb ook de Lowepro Mini Trekker Classic. Als ik mijn D70 er in heb zitten kan er een lens van 32 cm lang op . En dan kan je aan de zijkanten ook nog wat kwijt.

      Raymond
      Nikon D70 Sigma 24-70 f2.8 Sigma 70-200 f2.8 Sigma 105 f2.8 BD0434NL

      Comment


      • #4
        Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

        ok Bedankt
        Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

        Comment


        • #5
          Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

          ik heb de mini trekker AW.
          Daar zitten nu in D70 met 18-70 mm, Tamron 180 mm macro (17cm lang)
          een oude Tamron 28-200, en SB800 (flits) en er is nog plaats voor een sigma 100-300 F4 die ik binnenkort ga bestellen (en die langer(22.4cm) is dan de 50-500 op 50mm (21.8cm) ).
          Er is genoeg plaats om je toestel met de bigma erop in de rugzak te steken.
          Daar bovenop zijn er nog genoeg vakskes om allerhande brol in te steken.
          Je hebt dus misschien te veel plaats.

          Mijn advies : koop in 1 keer de AW. Ik heb al een onbetrouwbare camera (Coolpix 995) als gevolg van enorme plensbui. 1 is genoeg.

          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

            Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
            Hallo,

            Ik heb al een beetje rondgezocht met de "Search" functie, maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.

            Ik ben op zoek naar een fototas, liefst een rugzak, waarin mijn 300D body + Sigma 50-500 in raakt. Zou nog plaats moeten zijn voor eventueel een kleine lens (18-55 ofzo)

            Liefst rond de € 65 - € 70.

            Ik dacht al aan de Lowepro Mini Trekker Classic (€ 63 bij Fotovideostore), maar ik weet niet of die erin raakt?

            Bedankt!

            Gewoon de waarde bon gebruiken van 135,- Euro welke in de doos van de 300D zit. Daarmee kun je vanaf 15 november voor een bedrag van maar liefst 135,- Euro aan Canon artikelen gratis kopen bij je dealer. En dan neem je bijvoorbeeld de Canon DeLuxe Back Pack 200EG van 59,- Euro. Dan heb je met een klein beetje bijbetaling nog een batterijgreep.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

              speciaal voor de body + bigma en enkele toebehoren vond ik deze zomer in de solden een Lowepro video7 tas voor amper 50 euro (nieuw)

              Hierin past in de breedte net de bigma met zonnekap erop samen met de body met batterygrip erop aanslagklaar en dan is er nog plaats zat in de voorflap om extra batterijen, CF-zakjes, imagetank, en als je wilt enkele kleine lenzen bij te steken. als het echt nodig is zou je bocen de bigma nog een andere grotere lens kunnen stoppen, maar dan is het snel bereikbaar zijn van de cam met bigma in het gedrang (ik heb daarom liefst dat de tas net te groot is zodat die niet dadelijk overloopt van je gerief)

              Ik gebruik deze tas als "werktas" omdat de rugzak waar alles in kan, te onhandig is om snel in the field je cam te trekken. die lowepro trekker gebruik ik dus eigenlijk enkel nog als stockagezak om snel je hele uitrusting te kunnen meenemen.

              De video7 tas van Lowepro is zoals de naam zegt eigenlijk een tas ontworpen voor een videocamera genre Sony VX2000, maar is voor bigma gebruik perfect. wil je op een langere wandeltocht deze tas als rugzak gebruiken, geen probleem, je kan ze koppelen aan een bodypack (circa 70 euro) en als je dan bent toegekomen tijdens de shooting als ruime heuptas gebruiken naar gelang wat je het meest praktisch lijkt (rugzak, schouder/heuptas)

              Comment


              • #8
                Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

                Gewoon de waarde bon gebruiken van 135,- Euro welke in de doos van de 300D zit. Daarmee kun je vanaf 15 november voor een bedrag van maar liefst 135,- Euro aan Canon artikelen gratis kopen bij je dealer. En dan neem je bijvoorbeeld de Canon DeLuxe Back Pack 200EG van 59,- Euro. Dan heb je met een klein beetje bijbetaling nog een batterijgreep.
                Ja wadde zeg, binnenkort geeft Canon zijn 300D's nog weg met cash geld Is wel goed natuurlijk

                speciaal voor de body + bigma en enkele toebehoren vond ik deze zomer in de solden een Lowepro video7 tas voor amper 50 euro (nieuw)
                Zal eens kijken, alvast bedankt !
                Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

                Comment


                • #9
                  Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

                  beste forumleden,

                  Betreffende de mini trekker AW, is deze rugzak groot genoeg om een10D MET
                  grip in kwijt te raken?

                  Alvast bedank,

                  Groeten

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

                    De diepte tot aan de rand van de rits is ong 13 cm.

                    Jo.
                    Oorspronkelijk geplaatst door allabama
                    beste forumleden,

                    Betreffende de mini trekker AW, is deze rugzak groot genoeg om een10D MET
                    grip in kwijt te raken?

                    Alvast bedank,

                    Groeten
                    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                    Nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke tas voor 300D + 50-500?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                      Gewoon de waarde bon gebruiken van 135,- Euro welke in de doos van de 300D zit. Daarmee kun je vanaf 15 november voor een bedrag van maar liefst 135,- Euro aan Canon artikelen gratis kopen bij je dealer. En dan neem je bijvoorbeeld de Canon DeLuxe Back Pack 200EG van 59,- Euro. Dan heb je met een klein beetje bijbetaling nog een batterijgreep.
                      Past er in deze Canon 200EG rugzak een 300D + Bigma ?
                      En is deze waterdicht , ik bedoel kan hij tegen een beetje regen?
                      Groetjes, Fabrice
                      www.fabke.be

                      Comment

                      Working...
                      X